
Lidl ima novega strokovnjaka za digitalni marketing
Miha Čeperlin, ki je v preteklosti delal za Big Bang, Elan in Shoppster, se je pred kratkim pridružil ekipi Lidla, kjer je prevzel vlogo strokovnjaka za digitalni marketing.
Njegove naloge obsegajo strateško načrtovanje in koordinacijo marketinških aktivnosti, analizo in zakup digitalnega medijskega prostora, spremljanje in merjenje uspešnosti spletnega nastopa podjetja, sodelovanje pri projektih vplivnostnega marketinga, skrb za upravljanje digitalnih vsebin in podobno.
Veliko izkušenj na področju digitalnega marketinga
»Moja poklicna pot v digitalnem marketingu se je začela v Big Bangu, kjer sem preživel pet let in pridobil dragocene izkušnje. Nato sem eno leto delal kot specialist za digitalni marketing v Elanovi navtični diviziji, kjer sem bil odgovoren za celoten digitalni marketing. Pred prihodom v Lidl pa sem tri leta vodil digitalno marketinško ekipo v Shoppsterju, eni od največjih spletnih trgovin,« je za MM razložil Čeperlin.
Izkušnje, znanje in talentirana ekipa
Njegova vizija v vlogi strokovnjaka za digitalni marketing v Lidlu je nadaljevati z rastjo in razvojem podjetja na digitalnih platformah, pri tem pa upoštevati sodobne trende in potrebe trga. »S prehodom v Lidl sem si zadal nove izzive in cilje. Moja pričakovanja so usmerjena v nadaljnje izboljšanje digitalne prisotnosti podjetja, optimizacijo marketinških strategij in poglobljeno analizo tržnih trendov. Prvi vtisi v podjetju so izjemno pozitivni, obkrožen sem s talentirano ekipo in delujemo v dinamičnem in inovativnem okolju,« je zaključil.