dirt murderer
Aktualno

Liquid Death in Dr. Squatch predstavila »milo za psihopate«

Dvojec je v novem videospotu predstavil izdelek v omejeni izdaji z imenom Dirt Murderer (Ubijalec umazanije). Izdelek je namenjen »delovnim psihopatom, ki želijo svoje zločine sprati s sebe«.

Blagovna znamka vode v pločevinkah Liquid Death, ki je dobro znana po tem, da s svojim marketingom hodi po robu, je predstavila videoposnetek z natanko takšnim scenarijem. Glavne zvezde spota so krvava sekira, grozljiva maska, morilec, žgečkljiv jingle in seveda milo. Več o tem, kako je Liquid Death navadno vodo spremenil v milijardni eliksir, preberite tukaj

Srhljiv spot napoveduje njihovo sodelovanje s podjetjem Dr. Squatch, ki izdeluje mila za moške, in sicer so skupaj predstavili Dirt Murderer, »prvo milo za delovne psihopate«.

John Ludeke, podpredsednik marketinga v podjetju Dr. Squatch, pravi, da oba partnerja povezuje »skupna strast do tega, da se stvari dela izven ustaljenih okvirjev in pri tem ustvarja trenutke razdora«. Vse od promocije pa do imena in embalaže, na kateri je Liquid Deathova maskota Murder Man, vključuje estetiko grozljive komedije, ki je značilna za večji del njihovih marketinških aktivnosti. »Sodelovanje je bilo smiselno, ker je Dr. Squatch še ena fantastična blagovna znamka s kultnimi privrženci in močnim marketingom končnim potrošnikom,« je za Adweek povedal Andy Pearson, podpredsednik kreativnega oddelka pri blagovni znamki Liquid Death. Dodal je, da se njihove ciljne skupine, ki so pretežno moškega spola, prekrivajo, prav tako pa imata znamki tudi podoben trženjski pristop. »Izvršni direktorji vidijo Liquid Death kot ‘nekaj več’ od proizvajalca pijač, zato nam širitev v nove kategorije, kot je ta, omogoča, da našo platformo zabave prenesemo v nove prostore in poskrbimo, da so stvari še naprej presenetljive,« je zaključil Pearson.

Intervju

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

blaz
06. 11. 2024

Priljubljenost TikToka ne pojenja, o čemer smo se pogovarjali z Blažem Vižintinom,…

zz
02. 11. 2024

S Klemnom Selakovičem, enim od najbolj priljubljenih podkasterjev v Sloveniji, smo se…

Kako ustvarjati za nekoga? Mar ne pomeni ustvarjati »za nekoga« ustvarjati z namenom ugajanja? Če ustvarjalec ustvarja za urednika, šefa ali ciljno…

Naši avtorji