Liquid Death in Dr. Squatch predstavila »milo za psihopate«
Dvojec je v novem videospotu predstavil izdelek v omejeni izdaji z imenom Dirt Murderer (Ubijalec umazanije). Izdelek je namenjen »delovnim psihopatom, ki želijo svoje zločine sprati s sebe«.
Eva Peserl
Blagovna znamka vode v pločevinkah Liquid Death, ki je dobro znana po tem, da s svojim marketingom hodi po robu, je predstavila videoposnetek z natanko takšnim scenarijem. Glavne zvezde spota so krvava sekira, grozljiva maska, morilec, žgečkljiv jingle in seveda milo. Več o tem, kako je Liquid Death navadno vodo spremenil v milijardni eliksir, preberite tukaj.
Srhljiv spot napoveduje njihovo sodelovanje s podjetjem Dr. Squatch, ki izdeluje mila za moške, in sicer so skupaj predstavili Dirt Murderer, »prvo milo za delovne psihopate«.
John Ludeke, podpredsednik marketinga v podjetju Dr. Squatch, pravi, da oba partnerja povezuje »skupna strast do tega, da se stvari dela izven ustaljenih okvirjev in pri tem ustvarja trenutke razdora«. Vse od promocije pa do imena in embalaže, na kateri je Liquid Deathova maskota Murder Man, vključuje estetiko grozljive komedije, ki je značilna za večji del njihovih marketinških aktivnosti. »Sodelovanje je bilo smiselno, ker je Dr. Squatch še ena fantastična blagovna znamka s kultnimi privrženci in močnim marketingom končnim potrošnikom,« je za Adweek povedal Andy Pearson, podpredsednik kreativnega oddelka pri blagovni znamki Liquid Death. Dodal je, da se njihove ciljne skupine, ki so pretežno moškega spola, prekrivajo, prav tako pa imata znamki tudi podoben trženjski pristop. »Izvršni direktorji vidijo Liquid Death kot ‘nekaj več’ od proizvajalca pijač, zato nam širitev v nove kategorije, kot je ta, omogoča, da našo platformo zabave prenesemo v nove prostore in poskrbimo, da so stvari še naprej presenetljive,« je zaključil Pearson.