
Luna \TAKE OFF: Oglaševalski bootcamp je zaključila že tretja generacija
Agencija Luna \TBWA je v okviru programa Luna \TAKE OFF že tretjič odprla svoja vrata petim mladim navdušencem nad oglaševanjem, ki so na lastni koži izkusili delo v oglaševalski agenciji.
Poleg sodelovanja pri konkretnem brifu za resničnega naročnika so tekstopiska Klara, medijska načrtovalka Neža, strateginja Manca, oblikovalka Sofiia in vodja projektov Lan svoje znanje o oglaševanju krepili na 15-ih predavanjih in delavnicah slovenskih in globalnih marketinških strokovnjakov mreže TBWA. Na njih so dobili boljši vpogled v svoje delo, naučili so se petih tehnik kreativnega razmišljanja, spoznali digitalno medijsko okolje in proces ustvarjanja oglaševalske kampanje, dobili vpogled v žiriranje del na festivalih z vidika umetniškega direktorja, vstopili v svet družbenih omrežij, se sprehodili po medijski krajini, izvedeli veliko o blagovnih znamkah, odkrivali finančni svet v ozadju ustvarjanja kampanj in spoznali mednarodne učne programe GLP mreže TBWA.
Delo v agenciji ni »eno samo garanje«
»Namen programa Luna \TAKE OFF je ponuditi študentom možnost, da na lastni koži izkusijo delo v oglaševalski agenciji. Želimo jim pokazati, da je delo v agenciji zabavno, kreativno in dinamično ter razbiti mit, da gre za 'eno samo garanje'. Hkrati je namen programa v kratkem času nuditi izkušnje, znanje in veščine najbolj nadarjenim mladim ter s tem poskrbeti za svetlo prihodnost oglaševalske industrije,« pravijo v agenciji Luna \TBWA.
Kot je za MM povedal Martin Stariha, direktor naročnikov ter področja razvoja zaposlenih in kulture, je tretja generacija »takeoffovcev« pustila prav poseben pečat. »Navdušili so nas s svojo vedoželjnostjo in proaktivnostjo, željo po delu v oglaševanju, odprtostjo ter zelo zrelim pogledom na industrijo. Zelo so se povezali z Lunatiki, predvsem pa nam je pomembno, da se niso učili le mladi, temveč smo tudi mi dobili veliko svežih pogledov in razmišljanj,« pravi.
Klara Gorjup, tekstopiska v okviru projekta Luna \TAKE OFF, je ob tej priložnosti povedala, da je s programom spoznala predvsem to, da ne smeš zatirati sebe, svojih idej in razmišljanj samo zato, ker te je na začetku malo strah. »Najbolj pa me je navdušila iskrena strast ljudi na Luni do tega, kar delajo. Nekaj, kar sem najprej zaznala na predavanjih in nato še bolj v njihovi energiji, pogovorih, idejah in medsebojni podpori,« pravi.
Mala agencija v veliki
Sodelujoči na bootcampu so pod budnim očesom mentorjev v enem mesecu pripravili kreativno zasnovo kampanje na podlagi brifa za Argeto. Svoje ideje so na koncu predstavili pred celotno agencijo in predstavnicami naročnika. Živa Deu, vodja digitalne strategije v strateški poslovni enoti namazi v Atlantic Grupi, je ob tem povedala, da je bilo navdihujoče spremljati mlado ekipo, ki je pod vodstvom Lunatikov oblikovala svojo prvo celostno idejo za kampanjo za Argeto – drzno, drugačno, a z jasnim sporočilom.
»Za marketingarje je značilno, da ves čas lovimo svoj rep, zato študentom ni vedno lahko priti do mentorstva. Prav zato so takšni programi dragoceni – omogočajo prenos znanja o stroki, ki sloni na trdnih temeljih in presega trenutne trende, da marketing tudi v prihodnje – četudi s svežo perspektivo in novo tehnologijo – ostane strateški, premišljen in učinkovit,« pravi.
Nežo Klun, medijsko načrtovalko pri projektu Luna \TAKE OFF, je na bootcampu najbolj navdušilo prav ustvarjanje kampanje, saj se je s tem soočila prvič. »Naši odnosi v skupini so bili odlični, rekli smo si kar 'mala agencija v veliki'. Ko gledam nazaj, vidim, koliko novega sem se naučila in kako dragocena je bila ta izkušnja. Izjemno me je presenetilo tudi vzdušje na Luni. Vsi so prijazni, odprti in vedno pripravljeni pomagati. Res so kot ena velika družina,« pravi.