Maja Nikolić
Aktualno

Maja Nikolić odslej na NLB

NLB se je z marcem 2024 kot podatkovna analitičarka pridružila Maja Nikolić.

Maja Nikolić je svojo poklicno pot začela v tržno-raziskovalni agenciji Gral-iteo (pozneje Gfk) in jo nadaljevala v enem od vodilnih slovenskih ponudnikov IKT-storitev – Telekomu Slovenije. Tu je 15 let delala na področju razumevanje strank in trga, oblikovanju produktov in storitev ter analizi podatkov in vpeljavi metrik v marketinško strategijo. Oktobra 2021 je nato prevzela vodenje strateškega marketinga in uporabniške izkušnje na Petrolu; z marcem 2024 pa je v NLB prevzela vlogo podatkovne analitičarke. Odslej bo kopico podatkov, s katerimi razpolaga banka, prevajala v strateška izhodišča in z njimi usmerjala aktivnosti banke, da bodo njene marketinško-komunikacijske strategije še uspešnejše. Tako bo združila dolgoletne izkušnje v marketingu s strastjo do številk in analitike.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji