Maja Nikolić
Aktualno

Maja Nikolić odslej na NLB

NLB se je z marcem 2024 kot podatkovna analitičarka pridružila Maja Nikolić.

Maja Nikolić je svojo poklicno pot začela v tržno-raziskovalni agenciji Gral-iteo (pozneje Gfk) in jo nadaljevala v enem od vodilnih slovenskih ponudnikov IKT-storitev – Telekomu Slovenije. Tu je 15 let delala na področju razumevanje strank in trga, oblikovanju produktov in storitev ter analizi podatkov in vpeljavi metrik v marketinško strategijo. Oktobra 2021 je nato prevzela vodenje strateškega marketinga in uporabniške izkušnje na Petrolu; z marcem 2024 pa je v NLB prevzela vlogo podatkovne analitičarke. Odslej bo kopico podatkov, s katerimi razpolaga banka, prevajala v strateška izhodišča in z njimi usmerjala aktivnosti banke, da bodo njene marketinško-komunikacijske strategije še uspešnejše. Tako bo združila dolgoletne izkušnje v marketingu s strastjo do številk in analitike.

Intervju

hh
11. 04. 2025

Sašo Sever, vodja oddelka za odnose z javnostmi v Zavarovalnici Triglav, je postal…

drama
10. 04. 2025

Jernej Pristov je izkušen komunikator, ki je svojo poklicno zvestobo zaprisegel…

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

Naši avtorji