zz
Aktualno

»Manca z Wolta« po novem skrbi za regijske medijske zakupe

Vodja marketinga pri Woltu Slovenija je napredovala v regionalno vodjo za medijski zakup.

Manca Šalehar je pretekla štiri leta v podjetju Wolt Slovenija sodelovala pri grajenju prepoznavnosti blagovne znamke, razvijanju navad naročanja, znana pa je tudi po nekonvencionalnih marketinških pristopih. »Ustvarili smo nemalo število udarnih gverilskih kampanj, kot na primer dostava bureka z dronom na Ljubljanski grad,« izpostavlja.

Šaleharjeva je v tem obdobju prejela naziv najbolj navdihujoče voditeljice (Best Inspirational Leader), zdaj pa je postala regionalna vodja za medijski zakup na Poljskem, Češkem, Slovaškem, Madžarskem, v Avstriji, Sloveniji, Srbiji in na Hrvaškem. V novi vlogi bo skrbela za učinkovito načrtovanje, pri katerem se bo osredotočala na vpeljavo strateških pristopov, vezanih na mikro- in makroznačilnosti posamezne države ter poslovnih ciljev. »Ker ne morem iz svoje 'gverilske' kože, se bom zavzemala za vključevanje nekonvencionalnih metod v tradicionalne pristope medijskega zakupa. Velik del mojega fokusa bo namenjen razvoju naprednih podatkovnih modelov, ki bodo omogočili boljše razumevanje in merjenje učinkovitosti 'offline' investicij na različnih trgih v regiji. Verjamem, da lahko z učinkovito uporabo podatkov dvignemo uspešnost svojih medijskih zakupov in dosežemo še večje uspehe,« je še povedala za MM.

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji