marles
Aktualno

»Marketinška odličnost je delovanje, ki presega dobiček in oblikuje boljši svet«

Na Slovenski marketinški konferenci, ki je bila prejšnji teden v Portorožu, je podjetje Marles hiše Maribor prejelo posebno nagrado za preboj. Kot pravijo, priznanje potrjuje, da so njihove strateške odločitve pravilne in prinašajo oprijemljive rezultate.

Marlesu je strokovna komisija nagrado namenila predvsem zaradi izjemnega prikaza, kakšno razliko v podjetju lahko naredi marketing z dovolj veliko vlogo. Izpostavili so tudi dejstvo, da gre za srednje veliko podjetje z nizkim marketinškim proračunom, kljub temu pa so v enem letu naredili velikanski preskok v vlogi marketinga in največji preboj.

Kot pravi Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga v Marlesu, jim prejem nagrade predstavlja dodatno potrditev, da so na pravi poti. »To dokazuje, da so naše hitre, a premišljene odločitve opazili in cenili ne samo znotraj našega podjetja, temveč tudi v širši strokovni javnosti. Dodatno priznanje potrjuje, da so naše strateške odločitve pravilne in prinašajo oprijemljive rezultate. Nagrada nam daje dodatno motivacijo, da nadaljujemo z ostedotočenostjo na kupca in še naprej gradimo našo zavezo k odličnosti,« je povedala za MM.

Na vprašanje, kaj jim v Marlesu pomeni marketinška odličnost, odgovori, da je to bistveno več kot le doseganje poslovnih ciljev in KPI-jev. »Je strast do ustvarjanja povezav, ki presegajo običajne transakcije med podjetjem in kupci. Marketinška odličnost pomeni graditi in negovati odnose s strankami na način, ki je iskren, etičen in trajnosten,« pravi.

Osebno ji marketinška odličnost pomeni tudi nenehno učenje in prilagajanje: »V svetu, kjer se tržne dinamike neprestano spreminjajo, je odličnost sposobnost prilagoditve in inovacije. To ne pomeni le spremljanja trendov, ampak tudi postavljanja novih standardov v panogi. Pomeni pa tudi biti pogumen. Sprejemanje tveganj in preizkušanje novih pristopov, ki lahko vodijo k ne samo poslovnemu uspehu, ampak tudi k boljši družbi. To je zame pravi pomen marketinške odličnosti – delovanje, ki presega dobiček in oblikuje boljši svet.«

»Marketing je strast, ki nas povezuje«

Marles je nagrado prejel manj kot leto dni za tem, ko je Melanja Korošec prevzela funkcijo direktorice strateškega marketinga, kar je zanjo še posebno priznanje. »Dosedanjo poklicno pot sem prehodila z občutkom, da sem v marketingu 'res doma', in to priznanje je zame tudi poklicni mejnik. Pridobiti priznanje v tako močni konkurenci me napolnjuje z neizmernim ponosom in zadovoljstvom. Nenehno si prizadevam za odličnosti na vseh področjih in to priznanje potrjuje, da smo na pravi poti,« pravi.

Doda, da je nagrada tudi izjemno priznanje za vse v Marlesu, predvsem za neverjetno predano ekipo: »Brez vztrajnosti, inovativnosti in neizmerne strasti do marketinga, naše znamke in storitve, ki jo izvajamo, ne bi bili tam, kjer smo danes. Osebno mi ta nagrada veliko pomeni. Vsaka faza prijave je zahtevala globok vpogled v naše delovanje, kar je bil zame kot direktorico strateškega marketinga čas za refleksijo, oceno in priložnost, da cenim, kako daleč smo prišli. To je bil test naših sposobnosti, a hkrati odlična priložnost, da pokažemo, kako globoko smo v kratkem času uspeli marketing zakoreniniti v vse, kar počnemo,« pove.

Sklene z mislijo, da to kaže, da pristopi, ki jih razvijajo v Marlesu, resnično delujejo in prispevajo k rasti tako znamke kot podjetja. »Naša skupna zaveza k odličnosti in stalno prizadevanje za izboljšave so tisto, kar nas resnično loči od drugih. Želim se iskreno zahvaliti vsakemu članu naše ekipe. Skupaj gradimo nekaj izjemnega, zato se veselim nadaljnjih korakov, ki so pred nami. Marketing ni samo delo, ki ga opravljamo; je strast, ki nas povezuje, in ta nagrada je odraz te strasti,« še doda ob koncu pogovora.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji