Martin Kosaber zdaj direktor marketinga v podjetju Unichem
Martin Kosaber je z aprilom 2024 prevzel vlogo direktorja marketinga v podjetju Unichem, kjer je odgovoren za Slovenijo in vzhodno Evropo.
Martin Kosaber, po izobrazbi magister ekonomskih in poslovnih ved, je svojo karierno pot začel v podjetju Pernod Ricard Slovenija, kjer je bil vodja marketinga in je med drugim dolga leta gradil blagovno znamko Jameson. Pot ga je nato peljala v Supernovo, potem pa se je kot vodja marketinga pridružil ekipi Steklarne Hrastnik. Tam se je posvečal izzivom, povezanim z digitalizacijo in implementacijo avtomatizacijskih orodij v marketingu, ter strateškemu pozicioniranju hiše blagovnih znamk in umeščanju novega podjetja vanjo.
Z aprilom 2024 je prevzel vlogo direktorja marketinga v podjetju Unichem, ob »preMMiku« pa je za MM povedal, da se na nek način ponovno vrača v panogo izdelkov široke potrošnje, ki mu je zelo pri srcu. »Zelo se veselim novih izzivov in verjamem, da bom s svojim znanjem, strastjo, pozitivno energijo ter vključevanjem in opolnomočenjem sodelavcev znatno pripomogel k nadaljnji rasti podjetja Unichem ter med drugim blagovne znamke Plantella,« pravi.