Martin Kosaber
Aktualno

Martin Kosaber zdaj direktor marketinga v podjetju Unichem

Martin Kosaber je z aprilom 2024 prevzel vlogo direktorja marketinga v podjetju Unichem, kjer je odgovoren za Slovenijo in vzhodno Evropo.

Martin Kosaber, po izobrazbi magister ekonomskih in poslovnih ved, je svojo karierno pot začel v podjetju Pernod Ricard Slovenija, kjer je bil vodja marketinga in je med drugim dolga leta gradil blagovno znamko Jameson. Pot ga je nato peljala v Supernovo, potem pa se je kot vodja marketinga pridružil ekipi Steklarne Hrastnik. Tam se je posvečal izzivom, povezanim z digitalizacijo in implementacijo avtomatizacijskih orodij v marketingu, ter strateškemu pozicioniranju hiše blagovnih znamk in umeščanju novega podjetja vanjo.

Z aprilom 2024 je prevzel vlogo direktorja marketinga v podjetju Unichem, ob »preMMiku« pa je za MM povedal, da se na nek način ponovno vrača v panogo izdelkov široke potrošnje, ki mu je zelo pri srcu. »Zelo se veselim novih izzivov in verjamem, da bom s svojim znanjem, strastjo, pozitivno energijo ter vključevanjem in opolnomočenjem sodelavcev znatno pripomogel k nadaljnji rasti podjetja Unichem ter med drugim blagovne znamke Plantella,« pravi.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji