Matevž Zver
Aktualno

Matevž Zver po novem »v zmajevem gnezdu«

Matevž Zver je novi vodja upravljanja blagovne znamke v Pivovarni Laško Union.

Svojo poklicno pot je pred več kot sedemnajstimi leti začel z delom pri distributerjih – njegova prva služba je bilo delo vodje blagovne znamke pri distributerju kozmetike, nato se je podal k distributerju hrane in pijač. V zadnjih letih je deloval pri proizvajalcih, in sicer se je leta 2016 pridružil ekipi marketinga Radenske, svojo pot pa pozneje nadaljeval na Ljubljanskih mlekarnah z vodenjem kategorije mleka in sladoledov.

»Moje delo je obsegalo pripravo dolgoročnih strategij, predstavitev novih izdelkov na trg in še marsikaj – vse od komuniciranja do pozicioniranja na policah ter tudi športnih sponzorstev. Veselim se dela v zmajevem gnezdu Pivovarne Laško Union in verjamem, da bom s svojo energijo, ustvarjalnostjo in znanjem pripomogel k rasti blagovne znamke Union,« je Matevž Zver povedal za MM.

Intervju

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

Naši avtorji