
Matija Franc Sotlar se je pridružil Areni Sport
Kot vodja projektov v oddelku prodaje se je ekipi Arene Sport pridružil Matija Franc Sotlar.
Matija Franc Sotlar je bil pred prihodom na športno televizijo Arena Sport aktiven v podjetju Styria digital marketplaces, kjer je skrbel za prodajo digitalnega oglasnega prostora malim in srednjim podjetjem, pozneje pa se je pri podjetju Amicus ukvarjal z zunanjim oglaševanjem.
Na Areni Sport bo vodil projekte na področju televizijskega oglaševanja, pridobival nove naročnike in urejal oglasne bloke. Pomemben del njegovega dela bo tudi komunikacija z obstoječimi naročniki, medijskimi agencijami in drugimi poslovnimi partnerji. »Glavni izziv marketinga na linearni televiziji je trenutno dejstvo, da vedno večji delež gledalcev gleda vsebine 'za nazaj' in seveda preskakuje oglase. Šport pa je ena od redkih vsebin, ki jih ljudje najrajši gledamo v živo, kar predstavlja odlično priložnost za oglaševalce. Oglasi ne motijo športnega prenosa v živo, ampak se vrtijo zgolj med prekinitvami. Zaradi tega na svoj račun pridejo tako gledalci kot tudi oglaševalci,« pravi novi sodelavec Arene Sport, ki sicer najraje spremlja tekme Cedevite Olimpije in je ljubitelj nogometnega kluba Chelsea. Na Areni Sport zelo ceni iskreno in sproščeno vzdušje na oddelku marketinga in prodaje ter neomejene količine kofeina, s pomočjo katerega lahko brez težav ohranja fokus skozi ves dan.