
Matteo Mozetic: Prestop od Unileverja k Diageu
Pred slovenskim marketinškim strokovnjakom novi izzivi v svetu premium blagovnih znamk.
Matteo Mozetic po skoraj desetletju dela pri Unileverju, kjer je sodeloval pri razvoju globalno prepoznavnih blagovnih znamk, kot so Magnum, Cornetto in PG Tips, se je izkušeni brand manager odločil za nov karierni izziv.
»Ena izmed največjih potrditev mojega dela pri Unileverju je bila prestižna nagrada Zlati Effie, ki smo jo prejeli z znamko Magnum za izjemno učinkovito marketinško kampanjo. Po skoraj desetletju v Unileverju sem čutil, da je čas za nov izziv – tak, ki mi bo omogočil nadaljnjo rast in razvoj v industriji, ki me navdušuje.«
Prevzel je vlogo »Innovation Managerja« za Baileys in vodko pri podjetju Diageo, enem vodilnih globalnih akterjev v industriji žganih pijač in piva, kot so Johnnie Walker, Smirnoff, Baileys, Tanqueray, Captain Morgan, Don Julio in Guinness.
Njegova nova naloga bo razvoj inovativnih produktov ter skrb za konkurenčnost in relevantnost portfelja blagovnih znamk. Strast do kulinarike, izkušnje iz FMCG industrije in podjetniška miselnost so ga pripeljale v dinamično okolje Diagea, kjer si predvsem želi prispevati k rasti in utrditvi blagovnih znamk na trgu.