zzz
Aktualno

Med finalisti nagrade SoMo Borac 10 slovenskih projektov

Med projekti, ki so uvrščeni v ožji izbor v delu SoMo oglaševanje je kar deset slovenskih. V medijski sekciji pa se je v kategoriji digitalnega dizajna v finale uvrstila družba medijskih vsebin Dnevnik. 

V kategoriji SoMo Social Strategy se je v finale uvrstil A1 Vajb Instagram, za katerega je zaslužen DROM agency. V kategoriji SoMo Tech so se v ožjem izboru znašli kar štirje slovenski projekti. Spar jedilnik.ai (Agencija 101 za Spar Slovenija), POLIvinyls (Futura DDB za Perutnino Ptuj), Poli časovni stroj (Innovatif za Perutnino Ptuj) in Bankomat dobrodošlice (Internavti za NLB).

V kategoriji digitalni izdelek leta sta nominirana projekta Moj A1 mobilna aplikacija (Infinum za A1) in spletna stran argeta.com (Luna \TBWA za Argeto). Kampanja Najtežje besede je včasih najlažje natipkati (Pristop za NIJZ) se je med najboljše uvrstila v kategoriji SoMoRitanac. V kategoriji TikTok se je v ožjem izboru znašel TikTok profil SPAR Slovenija, za katerim stoji agencija 916HUB. V kategoriji digitalnega zunanjega oglaševanja pa sta se med najboljšimi znašla DROMov SEKRET gallery in Bankomat dobrodošlice (Internavti za NLB). 

V medijski sekciji se je v finale uvrstil samo en slovenski projekt, in sicer prenova spletnega portala Dnevnik.si. Predsednica medijske žirije Maja Blumenšajn je povedala, da je bilo letošnje leto zaradi pomembnih političnih, športnih in družbenih dogodkov, za novinarska uredništva še posebej zahtevno. »V teh okoliščinah je vlaganje dodatnega truda za zasnovo in izvedbo kreativnih projektov, ki smo jih ocenjevali, že samo po sebi velik uspeh,« je poudarila Blumenšajnova.

Dobitniki letošnjih SoMo Borac nagrad bodo razglašeni 25. oktobra 2024 v Zagrebu.

 

 

Intervju

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Kreativnost in inovacije še nikoli niso bile bolj pomembne za pomoč podjetjem in blagovnim znamkam pri rasti in ohranjanju relevantnosti.

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

Naši avtorji