Pariz
Aktualno

Mednarodni paraolimpijski komite v novi kampanji razblinja podcenjujoče predstave

Kreativna agencija adam&eveDDB in Mednarodni paraolimpijski komite z novo kampanjo »Paraolimpijske sanje« razblinjata škodljive in napačne predstave o paraolimpijskih igrah. 

Nova kampanja, ki si prizadeva povečati globalno gledanost paraolimpijskih iger v Parizu leta 2024, zavrača ustaljeno predstavo, da gre pri paraolimpijskih igrah predvsem za druženje invalidov, ki sodelujejo v veseli športni harmoniji, in namesto tega poudarja vse impresivne atletske dosežke in tekmovalnost, ki se v resnici odvijajo na tem dogodku.

Konec pokroviteljskih upodobitev paraolimpijskih iger

Presenetljiv televizijski spot, ki je nastal v sodelovanju med agencijama Adam&eveDDB iz New Yorka in Londona, se izogiba pokroviteljskim upodobitvam in prikazuje paraolimpijske igre takšne, kot v resnici so; prestižen športni dogodek, ki je arena za vrhunske športnike, da lahko ti pokažejo svoj izjemni športni talent in se pomerijo z najboljšimi.

V sanjskem animiranem svetu, kjer športniki tečejo, skačejo, sabljajo in veslajo, spoznamo simpatične like, ki z roko v roki potujejo po fantazijskem Parizu. Prebijajo se med puhastimi oblaki, cvetlicami in živahnimi barvami, vse to pa se dogaja ob zvokih himne Paula McCartneyja »We All Stand Together«. Ta iluzorna slika paraolimpijskih iger se nenadoma razblini, ko britansko paraolimpijsko atletinjo Amy Truesdale brcnejo v prsni koš in jo porinejo na blazino. Sporočilo je jasno in glasno: »Paraolimpijske igre niso samo zabava, ampak borba.« Animirani svet se nato sooči s kruto resničnostjo tekmovalnega športa, v kateri doživimo borbe, spopade, znoj in zmage pravih športnikov, kakršni paraolimpijci v resnici so.

Novi spot razbija mite

Craig Spence, vodja znamke in komunikacij pri Mednarodnem paraolimpijskem komiteju, je povedal: »V zadnjih 75-ih letih se je parašport razvil od majhnega srečanja ranjenih vojnih veteranov do paraolimpijskih iger, ki so postale tretji največji športni dogodek na svetu, ki ga spremlja več milijard televizijskih gledalcev. Tej izjemni rasti navkljub je še vedno veliko ljudi, ki paraolimpijske igre vidijo predvsem kot idiličen dogodek, na katerem so športniki brezskrbni in veseli, da so tam. Novi spot Adam&eveDDB razbija ta mit na najbolj zabaven in ustvarjalen način.«

Richard Brim, globalni glavni kreativni direktor v agenciji Adam&eveDDB, je dodal: »Zelo smo ponosni na to delo za Mednarodni paraolimpijski komite. Ko ljudje govorijo o športnikih, ki sodelujejo na olimpijskih igrah, po navadi govorijo o tem, da tekmujejo, ko pa govorijo o tem, da sodelujejo na paraolimpijskih igrah, govorijo bolj o tem, da sodelujejo. Kaj je s tem?«

Kampanja se je začela 20. maja in s tem obeležila začetek 100-dnevnega odštevanja do paraolimpijskih iger v Parizu. Najprej se je razširila na spletu in kanalih, ki so v lasti Mednarodnega paraolimpijskega komiteja. Po vsem svetu pa se bo s podporo imetnikov medijskih pravic za paraolimpijske igre Pariz 2024, nacionalnih paraolimpijskih komitejev in mednarodnih zvez razširila v 185-ih državah in ozemljih na televiziji, spletu in družbenih omrežjih.

Intervju

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

Naši avtorji