mtiktok
Aktualno

Mercator spodbuja ustvarjalnost z Akademijo na TikToku

Mercator je v sodelovanju z družbo Herman & partnerji razvil MTikTok Akademijo, inovativno platformo, ki odgovarja na želje, navade in ambicije mladih.

V Mercatorju pravijo, da s tem znova potrjujejo, da razumejo sodobne trende in dobro vedo, kako nagovarjati različne ciljne skupine. »Z novo kampanjo dokazujemo, da se ne bojimo nekonvencionalnih pristopov in znamo na inovativen način izkoriščati potenciale digitalnih platform. Poznavajoč TikTok, njegove zmožnosti, predvsem pa pomen uporabniško ustvarjenih vsebin, smo razvili MTikTok Akademijo. Gre za prvo pobudo pri nas, ki na TikToku gradi skupnost mladih in jih po vzoru »prave« akademije s pomočjo mentorjev spodbuja k ustvarjalnosti ter jih hkrati izobražuje – tako o aktualnih TikTok trendih kot tudi o varni uporabi interneta,« so povedali za MM.

Z akademija do prihodnjih TikTok zvezdnikov

Snovalci želijo z MTikTok Akademijo podpreti ustvarjalnost mladih in jim pomagati, da bodo razvijali svojo kreativno izraznost. »Pri tem se bodo izobraževali o trendih, ki jih uspešen TikTok ustvarjalec mora poznati, hkrati pa se bodo seznanili z varno uporabo interneta in omrežja TikTok. Mladi, ki bodo del MTikTok Akademije, bodo imeli priložnost sodelovati s TikTok vplivneži in pridobivati prve delovne izkušnje z ustvarjanjem videovsebin, pri čemer bodo najboljše tudi denarno nagrajene. Tako na sodoben način ustvarjamo skupnost mladih ustvarjalcev, ki se bodo lahko razvili v TikTok zvezde,« pravijo v Mercatorju.

mtiktik

Sodelovanje z uveljavljenimi vplivneži in glasbeniki

Mlade bodo med izobraževanjem spremljali uveljavljeni TikTok vplivneži, mislili pa so tudi na slovensko kulturo, ki ji pandemija ni prizanesla. Videovsebine, ki jih bodo ustvarjali mladi, bodo ekskluzivno opremljene z glasbeno podlago slovenskih glasbenih ustvarjalcev. S tem želi Mercator opozoriti na pomen podpiranja in negovanja slovenske glasbe, sploh v časih, ko uprizoritvene umetnosti in kultura to podporo resnično potrebujejo.

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji