Mercatorjev izziv na TikToku: kdo bo prvak tortilja čipsa?
Družbeno omrežje TikTok za Mercator predstavlja nov mejnik digitalnega nastopa. Z izzivom za znamko čipa Doritos namreč osvajajo do zdaj še neraziskane digitalne vode.
V agenciji Herman & partnerji so za Mercator pripravili komunikacijsko akcijo, ki nagovarja dva mejnika: prihod tortilja čipsa Doritos v Slovenijo in odprtje kanala Mercator Slovenija na TikToku. Poletna oglaševalska akcija bo preko različnih izzivov razkrila, kdo je pravi »El Šampion del Doritos«! Obljubljajo tudi zaključni dogodek, ki bo sestavljen iz vseh izzivov Doritosa in ga bodo uporabniki lahko spremljali na Mercatorjevem profilu na Facebooku.
Nov mejnik digitalnega nastopa za Mercator
»TikTok predstavlja nov mejnik našega digitalnega nastopa. Z njim želimo ne le doseči mlajše uporabnike družbenih omrežij, ampak jih tudi postaviti v ospredje kot pomembne ustvarjalce vsebin. V ta namen smo se za promocijo Mercatorjevega izziva Doritos odločili za sodelovanje z različnimi vplivneži na TikToku, saj so prav oni tisti, ki spodbujajo uporabnike k opravljanju izzivov,« so zapisali v Mercatorju. »Priljubljenost, neomejene možnosti ustvarjanja in kratki segmenti so le trije ključni dejavniki za izbiro kanala. Ko govorimo o prihodnosti digitalnega oglaševanja, je platforma TikTok namreč zagotovo na vrhu seznama,« so prepričani. V agenciji Herman & partnerji pa ob tem dodajajo, da bi bila uporaba TikToka v oglaševalske namene morda lahko tudi nova tekmovalna kategorija na SOF-u.