argeta premm
Aktualno

Metka Orel in Patricia Platiša odslej na Argeti

Atlantic Grupi, natančneje Argetini marketinški ekipi, sta se pridružili Metka Orel kot vodja razvoja blagovnih znamk in Patricia Platiša kot specialistka za digitalno strategijo.

Metka Orel je svojo kariero začela v oddelku vodij projektov v agenciji Publicis, nato pa jo nadaljevala v podjetjih Autocommerce in Star Import, kjer je soustvarjala tržnokomunikacijske aktivnosti za blagovni znamki Mercedes-Benz in smart. V Atlantic Grupi bo vodila razvoj identitete in krovnih tržnih komunikacij za znamko Argeta.

Metka Orel

Patricia Platiša se digitalni ekipi Argete pridružuje z večletnimi izkušnjami iz performance oglaševanja ter optimizacije spletnih akcij in nakupne poti spletnega kupca. Svojo kariero je začela v digitalni agenciji, kjer je spoznala različne segmente digitalnega marketinga, nato pa jo nadaljevala v podjetju Sensilab. Pri Argeti vidi popolno priložnost za ustvarjanje pomembnih izkušenj z blagovno znamko, saj jo navdušuje, da je znamka inovativna in zavezana kakovosti.

Patricia Platiša

Intervju

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

Naši avtorji