futuristki
Aktualno

Mladi »futuristki« navdušili na tekmovanju Kaktus Talents

Tekstopiska Katarina Ferk in oblikovalka Pia Zavodnik iz agencije Futura DDB sta zmagovalki regionalnega tekmovanja mladih kreativcev Kaktus Talents.

Futura DDB je nagradam z regionalnega tekmovanja Kaktus, ki je potekalo v Beogradu, dodala še nagrado Rising Star, ki jo je Katarina Ferk osvojila za najbolj perspektivno mlado kreativko. Uspeh zmagovalkama pomeni veliko tudi zato, ker sta premagali številčno konkurenco – kar 44 kreativnih parov iz 44 agencij iz celotne regije.

Mladi kreativci so tekmovali v kreativni uporabi medija

Kreativci iz regije so bili soočeni z izzivom podjetja Mercator-S. Izziv je črpal iz že obstoječe iniciative »Nema cenu«, ki opozarja na problematiko raka na dojkah. Mercator-S je s tem namenom lani že prodajal dobrodelna jabolka, s katerimi je zbiral sredstva, letos pa so na izzivu Kaktus Talents iskali inovativno uporabo medija za zbiranje sredstev in obenem ozaveščanj3 o problematiki.

Katarina Ferk in Pia Zavodnik sta tako predstavili idejo »Tvoj život nema cenu – YOLO«. Rešitev sta poiskali v prodaji »YOLO jabolk« na aplikaciji Wolt. Na Woltu bodo lahko ženske izbrale poljuben znesek za donacijo, poleg tega pa bodo lahko preko aplikacije »naročile« tudi pregled dojk na domu. Tako bo Mercator-S na želene lokacije poslal zdravstvene profesionalce, ki bodo ženske pregledali kar doma.

yolo

Kreativki sta »YOLO jabolka« preoblekli tudi v posebno embalažo, ki je zdaj funkcionalna in ženskam predstavlja navodila za samopregled – na embalaži pa je tudi QR-koda do posebnega TikTok filtra, ki ga bodo predstavile srbske lepotne vplivnice. Tokrat to ne bo »beauty filter«, ampak filter, ki bo ženske vodil skozi samopregledovanje dojk.

samopregledovanje

Prva in zadnja priložnost za takšno tekmovanje

»Najin glavni cilj je bil pokazati kreativno uporabo medija in mislim, da sva to izvedli na najboljši možen način. Celotna ideja je ne le odlično naslovila vse cilje naročnika, ampak sva tudi izziv specifičnih zahtev izkoristili kot priložnost za čim bolj kreativno rešitev. Zadnji dan je bil ključnega pomena tudi nastop v živo in zagovor pred žirijo, ki sva ga opravili 'with flying colors',« je za MM povedala Katarina Ferk.

»Ta zmaga je za naju še posebej sladka, saj sva svojo ekipo simbolično poimenovali Poslednji vlak. Obe sva namreč v agenciji začeli delati relativno nedavno, pred malo več kot dvema letoma. V Sloveniji zaradi tega nisva več izpolnjevali starostnega pogoja za mlade kreativce – ki je pod 30 let. Na srečo pa je ta meja v Srbiji postavljena nekoliko višje, pri 32 letih. To je bila torej najina prva in zadnja priložnost, da se udeleživa takšnega tekmovanja,« se zmage veseli Pia Zavodnik.

zmagovalki

Delo v oglaševanju je zanju »prostor brez meja«

Zmagovalki smo povprašali še, kako sta se »znašli« v oglaševanju in kaj ju pri kreiranju idej najbolj navdušuje. Pio Zavodnik v oglaševanju navdušuje sposobnost, da z vizualnimi elementi in močnimi sporočili v nekaj sekundah sprožimo čustva ter spremenimo percepcijo. »Prav ta moč, da ideje oživijo in ustvarijo povezave, ki se dotaknejo ljudi, je nekaj, kar me vedno znova navdihuje. Na Futuri vsakodnevno rastem, saj sem obdana z ljudmi različnih znanj in perspektiv. Vsak posameznik prispeva svoj edinstven pogled na reševanje izzivov, kar me spodbuja, da tudi sama razmišljam širše in ustvarjalneje. Oglaševanje je zame prostor brez meja – prostor, kjer se ideje razvijajo v zgodbe, ki povezujejo ljudi z blagovnimi znamkami, premikajo meje in odpirajo nove poglede,« pravi.

Katarina Ferk se je v oglaševanju znašla po naključju, ostala pa je zaradi dejstva, da lahko kdaj dejansko ustvari zgodbe, ki premikajo ljudi in družbo. »Pred Futuro še nisem srečala takšnega nabora čudnih, izjemnih in talentiranih ljudi na kupu in priznam, da so tudi oni velik del odločitve za delo v oglaševanju. Ta ekipa je tisto, zaradi česar je Futura to, kar je. Naše ideje, zgodbe in brainstormingi vedno znova vodijo do izjemnih projektov. In mislim, da smo z letošnjimi dosežki to še posebej dokazali,« je prepričana.

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji