picmim
Aktualno

Mladi Koprčani razvili platformo za podjetja in spletne ustvarjalce

Spletna platforma Picmim je namenjena lažjemu iskanju kreativnega kadra za podjetja, ustvarjalcem pa omogoča neposredno povezovanje s podjetji.

Mlada podjetniška ekipa iz Kopra je predstavila svojo inovacijo – spletno platformo Picmim, ki je namenjena digitalnemu marketingu. Projekt so zasnovali študenti in mladi programerji, ki so platformo ustvarili z željo po spodbujanju iskrenega in močnega sodelovanja ter povezovanja v digitalnem prostoru. Vsakemu posamezniku želijo omogočiti, da uresniči svoje potenciale in prispeva k uspehu tako večjih kot manjših podjetij, pravijo.

Kaj pomeni kratica Picmim? P kot fotografi (photographers), I kot vplivneži (influencers), C kot ustvarjalci vsebin (content creators), M kot manekenstvo (modeling), I kot mednarodno (international) in M kot marketing. Picmim odpira vrata v svet družbenih omrežij, spletnega oglaševanja in sodelovanja z vplivneži ter drugimi ustvarjalci. Podjetja lahko samo z nekaj kliki vzpostavijo stik z vplivneži, ki jim pomagajo pri ustvarjanju učinkovitih marketinških kampanj. »Naš cilj je poenostaviti procese in omogočiti vsakomur, da najde svoj prostor v digitalnem svetu,« pravi član ekipe Gabriel Grbec

Celoten marketing na eni platformi

»Kar nas razlikuje od preostalih platform, je to, da smo združili celoten marketing na eni platformi, kjer lahko podjetja le s tremi kliki najdejo pravega izvajalca, kar prihrani čas. Poleg tega ponujamo širok spekter izvajalcev, od vplivnežev, ustvarjalcev vsebin, fotografov in snemalcev do modelov, ki pokrivajo različne industrije, kar omogoča večjo prepoznavnost in ugled blagovne znamke,« razlaga Samantha Murgec, specialistka za marketing in odnose z javnostmi. Že v prvem večeru so pridobili več kot 170 novih izvajalcev. »Naša platforma je že pridobila zaupanje različnih podjetij. Na primer, Hrvaška Dental je preko Picmima našla ustvarjalce, ki so za njihovi blagovni znamki Hrvaška Dental.si in Croaziadental.it ustvarili kreativne vsebine. Boutique Koper, majhna butična trgovina z oblačili, je uspešno našla fotomodele za svoja oblačila. Prav tako je lastnik apartmajev v Portorožu izrazil zadovoljstvo z našo platformo, saj je preko Picmima našel ustvarjalca, ki je poskrbel za odlično vsebino in povečal rezervacije ter zadovoljstvo gostov,« dodaja Murgečeva. 

Platforma za tiste, ki se ne spoznajo na družbena omrežja

Platforma je ustvarjena za podjetja, ki se ne spoznajo na družbena omrežja ali zanje nimajo časa, vendar so ta ključna za njihovo uspešno delovanje in prodajo. »Implementirali smo napredne funkcionalnosti, kot so projektna obvestila, koledar z zaznamki nalog, klepet in obrazec za ustvarjanje vsebin, kar omogoča enostavno vodenje in nadziranje projektov. Dvostransko povezovanje med izvajalci in podjetji povečuje možnosti za uspešno sodelovanje in pridobivanje konkretnih vsebinskih idej brez dolgotrajnega procesa briefinga. Naša konkurenčna prednost je v preprosti in hitri povezavi med podjetji in izvajalci. Picmim omogoča izvajalcem, da hitro najdejo projekte, ki ustrezajo njihovim veščinam in interesom. Poleg tega ponujamo obsežno podporo in orodja za lažje upravljanje projektov, kar ustvarjalcem omogoča, da se osredotočijo na svojo kreativnost,« razlaga Murgečeva.

picmim

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji