h
Aktualno

MM HITRICE

Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.

Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.

iPROM vabi k sodelovanju v raziskavi

V družbi iPROM so pripravili raziskavo o zaščiti prvoosebnih podatkov podjetij in prehodu na prvoosebne podatkovne strategije v digitalnem oglaševanju. Kot pravijo, je v času digitalizacije in avtomatizacije ključno, da podjetja razvijejo strategije za varovanje lastnih, prvoosebnih podatkov. Z raziskavo želijo preučiti trenutne prakse, izzive in strategije slovenskih podjetij pri zagotavljanju učinkovitega trženja in skladnosti z zakonodajo. Poleg tega želijo preveriti tudi pripravljenost podjetij na prehod na strategije, ki temeljijo na lastnih, prvoosebnih podatkih, in kako jih podjetja že danes uporabljajo za bolj učinkovito digitalno oglaševanje.

K sodelovanju v raziskavi in izpolnitvi kratke anonimne ankete vabijo podjetja, sodelujete pa lahko na povezavi: https://www.1ka.si/ipromraziskava.

iPROM

V okviru projekta »Laško Bivak za bele vrhove« s hribov odstranili 117.000 praznih pločevink

Pivovarna Laško Union in Planinska zveza Slovenije v sodelovanju s Slopakom sporočata, da sta s pomočjo skupnosti v letošnjih poletnih mesecih v sklopu projekta »Laško Bivak za bele vrhove« zbrali 117.000 praznih pločevink. Zbrani aluminij v obsegu dveh ton bo v letu 2025 služil izdelavi in postavitvi dveh bivakov, ki bosta v prihodnosti nudila trajnostno zavetje ljubiteljem slovenskih gora.

Laško Bivak

Petrol in Axpo sta podpisala dogovor o dolgoročni dobavi električne energije

Skupina Petrol je podpisala petletni dogovor o nakupu električne energije s švicarskim proizvajalcem in trgovcem z električno energijo, podjetjem Axpo. Gre za dogovor, ki bo Petrolu med letoma 2026 in 2030 omogočil zanesljivo dobavo fizične električne energije končnim odjemalcem, kar je prvi tovrsten dogovor Petrola v Sloveniji. Dobavljena električna energija bo namenjena podpori osnovnim dejavnostim Petrola in tudi dolgoročni oskrbi poslovnim odjemalcem.

Samsung in Telekom s posebno ponudbo »rožnatih« mobitelov

Samsung in Telekom Slovenije bosta tudi letos v oktobru skupaj z Združenjem Europa Donna Slovenija ozaveščala o raku dojk ter z donacijo v višini 10.000 evrov podprla Slovensko združenje za boj proti raku dojk. Za uporabnike so pripravili tudi privlačno ponudbo »rožnatih« mobitelov Samsung Galaxy S24 FE 5G z darilom in Samsung Galaxy A55 5G 256 GB.

Samsung in Telekom

Na 42-kilometrski Heineken 0.0 progi bo teklo 40 % več maratoncev kot lani

Na NLB Ljubljanskem maratonu, ki bo 19. in 20. oktobra potekal v prestolnici, bo letos teklo 2.881 tistih, ki bodo svojo formo preizkusili na najdaljši, 42-kilometrski progi. To je kar 40 % več kot lani, nad čimer so navdušeni tudi pri letošnjem pokrovitelju maratonske, natanko 42.195 metrov dolge Heineken 0.0 proge.

»Ob vedno večji priljubljenosti in prepoznavnosti naše osrednje tekaške prireditve ni presenetljivo, da se je za pokroviteljstvo najzahtevnejše preizkušnje odločila blagovna znamka Heineken, ki je partner in pokrovitelj najpomembnejših športnih dogodkov po vsem svetu. Na maratonu v prestolnici bodo z brezalkoholnim pivom 0.0 poskrbeli tudi za osvežitev tekačev in navijačev ter s tem končali več desetletij trajajočo debato o tem, ali se ob športu in rekreaciji lahko odžejamo s pivom,« pravijo organizatorji.

Heineken 0.0 p

Peterc Vineyard Estate med svetovno elito butičnih namestitev

V treh letih delovanja se je Peterc Vineyard Estate, ki se nahaja v vinorodnem okolju Goriških Brd, uveljavil kot ena od najbolj priznanih butičnih in luksuznih namestitev na globalnem trgu. Uspeh posestva je pred kratkim opazil britanski časopis The London Evening Standard, ki je namestitev uvrstil med 12 najboljših vinskih oddihov, ki jih je vredno obiskati to jesen. Kmalu zatem je Condé Nast Johansens, globalno priznana kolekcija luksuznih hotelov in zdravilišč, posestvo izpostavila v svoji rubriki Editor’s Pick med devetimi nepogrešljivimi svetovnimi destinacijami, ki jih morate obiskati.

Peterc Vineyard Estate

V Postojnski jami že potekajo priprave na največji božični spektakel

Žive jaslice v Postojnski jami so največji praznični dogodek s 34-letno tradicijo. Božična zgodba, ki se dogaja vzdolž celotne petkilometrske turistične poti, je obogatena z glasbenimi, inštrumentalnimi in plesnimi nastopi, videoprojekcijami, soustvarja pa jo več kot 100 nastopajočih. Šestdnevni dogodek med 25. in 30. decembrom je ogromen logistični zalogaj, zato v Postojnski jami že aktivno potekajo priprave na ta veličasten dogodek, razkrili pa so tudi imena nekaterih nastopajočih – iz Italije prihaja Ivan Defabiani, iz Japonske Sumika Kanazawa, iz Slovenije pa Anea Mercedes Anžlovar.

božični spektakel

Na Maister pivo in kračo v Pivnico Maister pri Trubarjevi mami

Na začetku oktobra 2024 je svoja vrata odprla Pivnica Maister pri Trubarjevi mami. V bogatem rustikalnem ambientu, pod paviljonom Gospodarskega razstavišča, so spisali uvod v novo pivniško zgodbo sredi Ljubljane z večkrat nagrajeno Pivovarno Maister iz Kamnika. Zbrano druščino ljubiteljev pivnic sta na otvoritvi nagovorila Dada Jerovšek, direktorica Kaval group, ter Janez Skok, direktor Pivovarne Maister iz Kamnika. Poudarila sta, da je preizkušen Maistrov jedilnik skrbno pripravljena zgodba združevanja kulinarike in piva, kjer ne manjka tudi čokoladna torta s pivom. Ob kulinaričnem pivskem vzdušju pa v Pivnici Maister pri Trubarjevi mami v oktobru ne bo manjkalo družabnih četrtkovih Maister večerov, koncertov, tekmovanj ter posebne kulinarične ponudbe tedna. 

Maister

Bosch nadaljuje trajnostni projekt #začebele

Blagovna znamka hišnih aparatov Bosch že vrsto let v sodelovanju s Čebelarsko zvezo Slovenije izvaja trajnostni projekt #začebele, katerega glavni cilj je ozaveščanje o pomembnosti čebel za naše okolje in prihodnost. Projekt je še posebej namenjen mlajšim generacijam, saj prav oni predstavljajo ključno vlogo pri trajnostnem varovanju teh nepogrešljivih opraševalcev.

začebele

Brezplačno modno svetovanje v Cityparku

V nakupovalnem središču Citypark veliko pozornosti namenjajo nakupovalni izkušnji in samozavesti obiskovalcev, zato jim enkrat mesečno omogočajo brezplačno stilsko svetovanje. Modna stilistka Jana Koteska se bo posvetila trem na razpisu izbranim posameznikom, njihovim postavam, izzivom in željam. Prihodnji stilski preobrazbi s svetovalko bosta potekali v petek, 18. oktobra, oziroma v petek, 8. novembra.

Jana Koteska

Novi seti za ličenje, ki spreminjajo vašo igro ličenja

Blagovna znamka kakovostnih pripomočkov za ličenje Real Techniques predstavlja najnovejše sete za ličenje. Ko pravijo, bodo seti Game changer sprememnili vašo igro ličenja. »Seti za ličenje so oblikovani za vse potrebe ličenja, tehnik in stilov. Nova kolekcija združuje natančnost, eleganco in priročnost v edinstvenih setih, ki so primerni za različne situacije in vsakodnevno uporabo,« je na predstavitvenem dogodku povedala Jasna Oklešen iz make up centra Carpus.

Real Techniques

Hiša ljubezni je odprla svoja vrata

VOYO sporoča, da se je odprl najbolj težko pričakovan »biznis« v Sloveniji. Na VOYO je namreč zaživela nova originalna serija Hiša ljubezni. Že od četrtka dalje lahko vstopite v ljubezenski bordel, si pogledate prva dva dela serije in uživate v plodovih domače produkcije.

 Hiša ljubezni

Male sive celice praznujejo 30 let

Oddaja Male sive celice letos praznuje 30 let, a ji priljubljenost vsako leto raste. Prvo oddajo so na TV Slovenija predvajali 26. oktobra leta 1994, vodil pa jo je dramski igralec Pavle Ravnohrib. Od tedaj je oddaja doživela nemalo sprememb: od novih voditeljev, rubrik, idejnih zasnov, a cilj je ostal enak: približati osnovnošolcem znanje kot vrednoto.

Letošnja sezona bo za oddajo zelo posebna. Poleg visokega jubileja, ki se mu bodo posvetili skozi vso sezono, je kviz dosegel nov rekord – nanj se je letos prijavilo kar 175 šol (lani 161) in kar 326 ekip (lani 309).

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji