MM HITRICE
Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.
Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.
Emily iz Pariza v Portorož
Na konferenco medijskih trendov SEMPL, ki bo 14. in 15. novembra v Portorožu, prihaja Angelina Komarova, pridružena producentka Netflixove televizijske serije Emily v Parizu. Njene izkušnje, o katerih se bo pogovarjala z igralcem Domnom Valičem, vključujejo delo pri televizijskih oddajah, glasbenih videospotih, oglasih, predvsem pa sodelovanje z vodilno pariško agencijo za kasting Joule Studio.
Telekom Slovenije in partnerji predstavili rezultate projekta 5G-IANA
V Telekomu Slovenije so skupaj s partnerji predstavili dosežke evropskega projekta 5G-IANA (Intelligent Automotive Network Applications). Partnerji v projektu so na osnovi različnih scenarijev razvili odprto platformo za hitrejše uvajanje celovitih tehnoloških storitev na različnih področjih avtomobilske industrije, mobilnosti in cestne infrastrukture. Te bodo prispevale k večji varnosti in pretočnosti v prometu, za njihovo delovanje pa je ključna varna povezljivost preko zmogljivih in zanesljivih omrežij 5G.
Navdihujoče zelene zgodbe iz Slovenije znova med 100 najboljšimi na svetu
Slovenija znova izstopa na svetovnem zemljevidu trajnostnega turizma. Na ugledni seznam »Green Destinations Top 100 Stories« se je s svojimi zgodbami v letu 2024 uvrstilo šest slovenskih destinacij. Nagrade so letos prejeli Bela Krajina, Brežice, Jeruzalem, Ljubljana, Miren-Kras in Rogla-Pohorje. »Močna prisotnost slovenskih zgodb med najboljšimi stotimi na svetu ponovno potrjuje, da Slovenija, skupaj s svojimi destinacijami, utrjuje svoj sloves ene najbolj zelenih in trajnostno naravnanih držav, hkrati pa povečuje svojo prepoznavnost v globalnem turističnem prostoru,« so zadovoljni v STO.
Maribor imenovan za najboljšo jesensko destinacijo
Portal European Best Destinations je Maribor razglasil za najboljšo jesensko destinacijo v Evropi. Poudarili so edinstven čar mesta kot središče kulinarike in kulture, kjer narava, vinske poti ter bogata tradicija ustvarjajo nepozabno izkušnjo za obiskovalce. Če tudi vas zanima, kaj vse se dogaja v Mariboru in okolici, lahko to preverite na aplikaciji KAM.
Spar Slovenija doniral več kot tono hrane za zapuščene živali
Podjetje Spar Slovenija je v sklopu svoje tradicionalne akcije »Veseli repki, iskreni nasmehi« že dvanajsto leto zapored obdarovalo male štirinožne prijatelje. Oktobra, ko obeležujemo svetovni dan živali, so v sodelovanju z dobavitelji zbrali skupaj več kot tono hrane in priboljškov ter z njimi razveselili pse in mačke iz štirih izbranih društev, ki skrbijo za zapuščene in brezdomne živali.
C&A po novem tudi v ALEJI
V nakupovalnem središču ALEJA so otvorili novo poslovalnico nizozemskega trgovca z oblačili C&A. Trgovina se razprostira na 1497 kvadratnih metrih in omogoča pestro izbiro oblačil za ženske, moške, otroke in dojenčke, pa tudi izbrano kolekcijo obutve in modnih dodatkov. »Veseli smo, da smo lahko s to trgovino dodatno obogatili že tako bogato in pestro ponudbo in privabili še eno mednarodno priznano blagovno znamko v našo nakupovalno destinacijo. Verjamemo, da bo C&A pritegnil številne obiskovalce ter ALEJI dodal novo dimenzijo, ki bo nakupovalno izkušnjo naših obiskovalcev dvignila na še višjo raven,« je ob tej priložnosti poudaril direktor ALEJE Toni Pugelj.
Štiridnevno čarovniško dogajanje v Cityparku
Vse do 30. oktobra 2024 vas nakupovalno središče Citypark vabi na uživanje na dogajanju ob noči čarovnic. Najmlajši bodo lahko vsak dan uživali v različnih aktivnostih, ki bodo spodbujale njihovo ustvarjalnost in zabavo, med drugim jih čakajo poslikava obraza, čarovniške igre in kuhanje čarovniškega napoja.
Mladinska knjiga predstavila jesensko bero knjižnih priboljškov za mlade
Pri Mladinski knjigi je izšlo kar nekaj zanimivih knjig, ki bodo mladih krajšale dolge jesenske in zimske večere. Zbirka Sinji galeb je bogatejša za prevodno novost Saše Stanišića Volk v prevodu Urške P. Černe. Ob filmu Wonka je nastala zgodba, ki jo je navdihnila knjiga Čarli in tovarna čokolade Roalda Dahla, ubesedila pa jo je Sibeal Ponder. Pod prevod se podpisuje Milan Dekleva. V zbirki Odisej, ki letos praznuje 50. obletnico, sta izšli dve prevodni novosti: Le mimo se bova zapeljali finsko-švedske pisateljice Ellen Strömberg v prevodu Lucije Stupice in Vsi razen mene angleške avtorice Alice Oseman v prevodu Tajde Liplin Šerbetar.
Z Boštjanom Gorencem – Pižamo in Matejem de Ceccom so predstavili tudi peti zvezek zabavnih prigod Šnofijeve druščine, ki so zbrane pod naslovom Snežna simpatija, trojica težakov in džazni duh. Boštjan Kernc pa je predstavil Kratko zgodovino Slovenije Simona Purgerja z ilustracijami Gorazda Vahna, poseben projekt uredništva učbenikov Mladinske knjige, ki se bere kot napeta pustolovska ali celo epska romantična zgodba.
Posebna oddaja na POP TV: Amerika odloča
V sredo, 6. novembra 2024, bodo gledalci med 7.30 in 9.00 v posebni oddaji Amerika odloča na POP TV lahko spremljali predsedniški boj med Kamalo Harris, trenutno podpredsednico ZDA, in nekdanjim predsednikom Donaldom Trumpom. V studiu bo oddajo v živo vodil Žiga Bonča, Metka Majer (na fotografiji) bo z gosti komentirala dogajanje, politično ozadje tekme ter globalne posledice odločitve, rezultate pa bo na grafiki spremljal in interpretiral Jure Tepina. V živo se bo iz New Yorka oglašala ameriška dopisnica Tadeja Lampret.
Jesenski počitniški program na TV Slovenija
Med počitnicami mlade gledalce na TV Slovenija čakajo Počitniški izzivalci, oddaja, ki vsak dan prinaša sveže izzive, izbrane tematike, znane in zanimive goste, veliko presenečenj in odlično dokumentarno serijo. Kot pika na i pa jih bodo vsak dan razveselile še izbrane risanke ter animirani in risani filmi.
Hiša ljubezni ima na VOYO že več kot 230 tisoč ogledov
S Pro Plusa sporočajo, da so gledalci več kot odlično sprejeli izvirno slovensko serijo VOYO Hiša ljubezni: »Prvi trije deli so že presegli 230.000 ogledov, kar je za slovenski trg zavidljiva številka. In kar 40 odstotkov vseh uporabnikov in uporabnic VOYO je že prestopilo prag prvega slovenskega legalnega bordela. Četrti del je že na VOYO, a najboljše šele prihaja. Čakajo nas novi obrazi in še več presenečenj. Pripravite kokice, ker bo vroče,« napovedujejo ustvarjalci serije.