
MM HITRICE
Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.
Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.
Znani so finalisti izbora Oglaševalec leta 2024
Zaključen je drugi krog izbora Oglaševalca leta 2024, v katerem so glasovali člani SOZ. V zaključni krog se je uvrstilo pet podjetij, ki so v drugem krogu zbrala največje skupno število točk. To so A1 Slovenija, Atlantic Droga Kolinska, Mastercard, Perutnina Ptuj in Spar Slovenija. Priznanje bodo predstavniki vodstva SOZ podelili 15. maja 2025 na zaključni prireditvi 34. SOF v Portorožu.
Na SOF prihaja avtor svetovne uspešnice Eating the Big Fish
Adam Morgan je globalno znan kot pionir drugačne miselnosti delovanja blagovnih znamk in je avtor uspešnice Eating the Big Fish, ki je popularizirala koncept manjših blagovnih znamk kot izzivalnih znamk v oglaševalskem svetu. Njegov zadnji projekt The Extraordinary Cost of Dull odmeva po svetu in odpira debato o »dolgočasnem oglaševanju«, s katero s strokovnjaki za učinkovitost trženja, kot so Peter Field, dr. Karen Nelson-Field in Jon Evans, išče rešitve, ki bi pomagale »izpreči iz serije dolgočasnosti sporočanja«.
Bliža se PRO PR konferenca 2025
PRO PR konferenca, ki bo od 3. do 6. aprila 2025 v Selcah na Crikveniški rivieri, bo letos potekala pod naslovom Vodenje v komunikaciji. Na konferenci bodo svoje poglede na področju odnosov z javnostmi delili priznani strokovnjaki, med katerimi bodo Gordana Kovačević, predsednica Ericssona Nikola Tesla, Jože Mermal, predsednik uprave BTC-ja, Christoph Shoefboeck, predsednik uprave Erste banke, in Branko Mitrović, izvršni direktor črnogorskega podjetja One.
Johan Ronnestam prihaja v Rovinj
»Veliki proračuni in zveneča produkcijska imena ne zagotavljajo nujno odličnih idej,« pravijo organizatorji festivala Dnevi komunikacij. Med predavatelji, ki jih bodo letos gostili, bo tudi Johan Ronnestam, globalni strokovnjak za znamčenje, serijski podjetnik in kreativni vizionar za kampanjami za znamke, kot so Volvo, Adidas, IKEA, MTV in Nike.
Povezovanje agencij kot ključ do razumevanja prihodnjih trendov
Agencija Pioniri iz Beograda že deveto leto zapored pripravlja serijo člankov o trendih v marketingu. Njihova platforma trendovi.co je postala tradicionalni vir vpogledov v prihodnost oglaševanja, komunikacij in digitalnega razvoja. Kot pravi Ivan Živković, generalni direktor agencije, je platforma nastala kot darilo marketinški skupnosti. »Veseli nas, da je ideja o deljenju znanja in izkušenj presegla meje regije ter postala platforma, ki navdihuje strokovnjake in odpira prostor za nove priložnosti. Upamo, da bomo z deseto izdajo letos prinesli tudi nekaj svežih formatov in inovacij,« pravi. Dodaja, da so mednarodni vpogledi, kot jih ponujajo trendovi.co, ključni za razumevanje širše slike, saj omogočajo boljše prilagajanje strategij na lokalnem trgu.
A1 Slovenija z nadgradnjo projekta Spletne brihte
A1 Slovenija je v sodelovanju s partnerjem Digital School razvil sodobno izobraževalno platformo, ki otroke, učitelje in starše opremlja z veščinami za varno, odgovorno in ustvarjalno življenje v digitalnem svetu. Nova brezplačna platforma predstavlja nadgradnjo projekta Spletne brihte, s katerim podjetje že od leta 2021 otroke uči odgovorne rabe interneta. Interaktivna platforma poleg veščin varne in zdrave rabe uporabnikom ponuja širok nabor koristnih vsebin za razvijanje ključnih digitalnih veščin prihodnosti – od umetne inteligence in učenja s tehnologijo do osnov programiranja.
V Europarku se je odprl prvi hologramski park v Sloveniji
Mariborski Europark je v sodelovanju s podjetjem HOLO LIMITED, vodilnim na področju 3D-hologramske tehnologije v Sloveniji, predstavil prvi hologramski park v Sloveniji. Atrakcija obiskovalcem omogoča potovanje skozi svet hologramov, ogledate pa si jo lahko do 26. marca 2025.
Maraton treh src z novostjo za tekaške trojke
Do 43. Maratona treh src, ki bo v soboto, 17. maja 2025, je še dovolj časa za priprave. Med letošnjimi novostmi je dodatna tekmovalna kategorija – Tek treh src, ki spodbuja ekipni duh tekaških trojk. »Novosti, ki jih vsako leto niza najstarejša tekaška prireditev v našem delu Evrope, so dokaz, da Maraton treh src, kljub častitljivi tradiciji ostaja aktualen, svež in zanimiv za domače in tuje udeležence. Prijave na prireditev so že odprte, veseli pa nas vse večje zanimanje, ki se približuje ravni pred epidemijo covida,« pravijo organizatorji.
Marca na VOYO
Novosti, ki jih marca prinaša VOYO, bodo gledalce (med drugim) odpeljale v vesolje, v animirani svet junakov in na poroko. Z novo sezono MasterChefa Slovenija, ki bo tudi letos na VOYO en dan prej kot na televiziji, se bomo naučili kuhati, na VOYO pa prihaja tudi novi resničnostni šov Mojstri koktejlov, v katerem se bomo naučili mešati najboljše koktejle. Najmlajši se bodo gotovo razveselili nove animirane serije Antiks, za odrasle prihaja francoski film Proxima, že ta teden pa bo znano tudi, kdo bo osvojil srce Šimeta in Miloša v šovu Sanjski moški Hrvaške.
Kviz Denar pada od 31. marca dalje
Kviz Denar pada na Planet prihaja v ponedeljek, 31. marca. To je edini kviz, kjer tekmovalci že na začetku dobijo 100 tisoč evrov, nato pa je od znanja in sreče odvisno, koliko ga zadržijo. Voditelj kviza David Urankar se novega izziva veseli, prav tako pa je pripravljena tudi Lara Medved, ki bo skrbela za kovček poln denarja.