MM-ova izjava tedna: Kdaj zamenjati komunikacijsko strategijo?
V tokratni izjavi tedna smo se z Aido Gadžo, kreativno strateginjo pri agenciji Herman & partnerji, pogovarjali o tem, kako hitro je treba v današnjem času prilagajati komunikacijske strategije.
Aida Gadžo pravi, da je treba komunikacijsko strategijo menjati, ko za to obstajajo objektivni razlogi: »Če se je nekaj spremenilo pri vaših izdelkih, pri vaši marketinški strategiji, pri vaši ciljni skupini, situaciji na trgu ali pa če ne dosegate zadanih ciljev.« Poudarila je tudi, da moramo biti dandanes previdni, saj smo navajeni hipnih reakcij, ampak pri tem ne smemo pozabiti na konsistentnost. »Vaše sporočilo potrebuje kar nekaj časa, da zaživi. Ko ste že naveličani lastnih sporočil, ste lahko prepričani, da so jih uporabniki morda videli enkrat. Strategijam in komunikacijam moramo dati dovolj prostora in časa, da imajo te sploh priložnost zaživeti,« je zaključila.