zzz
Aktualno

MM-ova izjava tedna: Kje je meja med sovražnim govorom in svobodo govora?

Z Benjaminom Hrkićem, kreativnim direktorjem v agenciji bold.group in tretjeuvrščenim na letošnjem natečaju Mladi kreativci, smo se pogovarjali o projektu »Hatespeechke«.

Na 33. SOF-u sta kot tretja na oder portoroškega avditorija stopila mlada kreativca Benjamin Hrkić in Tim Luznar, kjer sta premierno predstavila projekt »Hatespeechke«. Takrat so na pripadajočem TikTokovem profilu objavili tudi prvi video. Slab mesec za tem smo se s Hrkićem pogovarjali o ideji in nastanku tega profila na TikToku. »Hatespeechke so nastale kot stranski produkt enega našega obstoječega projekta, ki ga nismo mogli uporabiti, zato smo se odločili, da ga rekonstruiramo. In sicer gre za projekt, kjer ozaveščamo o sovražnem govoru in svobodi govora, ampak z enim preobratom. Menimo, da smo mi, ki smo del industrije, ki skrbi za besede, najbolj odgovorni za to, kako se ljudje izražamo. Zato smo zagnali profil na TikToku in povabili celotno industrijo, da sodeluje z nami. Na profilu bomo ozaveščali in komunicirali, kaj je meja in kje meja med sovražnim govorom in svobodo govora,« razlaga Hrkić. Projekta se dotakne tudi v svoji kolumni, ki jo je prispeval za novi MM (#MM517-518).

Intervju

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

Naši avtorji