zzz
Aktualno

MM-ova izjava tedna: Ključ do uspeha pri ustvarjanju televizijskih zgodb

Stella Litou, direktorica podjetij Pro Plus in RTL Hrvaška, je na SEMPL-u, regijski konferenci o medijskih trendih, razkrila recept za ustvarjanje uspešnih lokalnih televizijskih zgodb. 

In recept je ... da ni enega samega recepta. »Ni ene strategije, pravila, ki bi ustrezal vsem. Zgodba mora biti lokalna, liki pa všečni, pristni in takšni, da se lahko z njimi vsakdo poistoveti. Potrebuješ talente, ki se bodo izkazali na televizijskem zaslonu, in talente v zakulisju, za zaslonom. Se pravi: talentirani igralci, scenaristi, režiserji ... vse se mora poklopiti, da pride do uspeha,« je razložila.

Več o konferenčnem dogajanju na SEMPL-u boste lahko prebrali v decembrskem MM-u, ki bo že kmalu pri vas.

Intervju

raw
12. 03. 2025

Minuli konec tedna smo obiskali otvoritev .raw laba, marketinške agencije, laboratorija…

Raw sami vidimo bolj kot laboratorij za znamke in ideje. Zakaj laboratorij? Ker ves čas inoviramo, iščemo nove rešitve, načine in poskušamo biti v…

zz
11. 03. 2025

Vizualna komunikacija je odlično orodje za spodbujanje medkulturnega dialoga in…

Razstava Strpnost je del globalnega umetniškega projekta Tolerance Project in s tokratno ljubljansko postavitvijo dosegamo že 210. izvedbo. Do danes…

zz
08. 03. 2025

»Matematike nikoli nisem imela rada, ampak reševanje komunikacijskih izzivov mi je bilo…

Interno komuniciranje je vodnik skozi organizacijske spremembe, daje novosti v kontekst, kaže pravo smer.

Naši avtorji