HUB
Aktualno

MM-ova izjava tedna: Nikoli in nikdar ne lovite trendov!

Na delavnici Tips & Tricks, ki smo jo organizirali pri MM-u, je Nik Čuruvija,  kreativni strateg in ustvarjalec vertikalnih vsebin pri agenciji 916HUB, razkril, katere so tri stvari, ki vam jih nihče ne pove, a jih morate vedeti o oglaševanju na TikToku. 

1. »Content is King« (»Vsebina je kralj«)

Kreative so absolutno najpomembnejši del oglaševanja.

2. Nikoli in nikdar ne lovite trendov.

Pojdite po svoji poti. Poglejte, kje ste močni in kje ne. Uporabite tisto, kjer ste. Uporabite podatke, analitiko. Črpajte iz tega, v čemer ste dobri.

3. Vedno imejte v mislih gledalca.

Praktičen nasvet: ko »brainstormate«, pustite ob strani en prazen stol. Tako boste vedno imeli v mislih nekoga, ki o vas ne ve ničesar. Pomislite, kako mu boste predstavili svojo idejo. Ne pozabite, da je vsak oglas lahko gledalčev prvi stik z vami. In prvi vtisi štejejo.
 

Intervju

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

bonšek
29. 03. 2025

Žal tudi na področju odnosov z javnostmi (tako kot tudi v marketingu) velja, da je »…

Zaradi umetne inteligence bomo imeli več časa za strategije, pisna komunikacija bo morda hitrejša, a prav slog, ton in vsebinska raznolikost bodo še…

zz
28. 03. 2025

Od lanskega svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici sta Mastercard in agencija…

Naši avtorji