MM-ova izjava tedna: Z obstoječo marketinško miselnostjo ni trajnostne prihodnosti
Z Meto Pavlin Avdić smo se pogovarjali o največjih izzivih pri organizaciji dogodka Trajnost v marketingu, od katerega nas loči le še nekaj dni.
»Največji izziv pri organizaciji dogodka je bil, kako vse pomembne vsebine nekako strniti v en sam dan. Kako zaobjeti vse pomembne tematike in hkrati vzbuditi željo po nadaljnjem raziskovanju in motivacijo za vse realne ukrepe,« je povedala programska vodja dogodka Meta Pavlin Avdić. Dodala pa je tudi, da pri trajnosti v marketingu govorimo po eni strani o tem, da se mora marketing kot del sistema transformirati v principih in načelih, po drugi pa o tem, kako z marketinškimi prijemi pomagati o trajnostnih vsebinah poročati tako, da povzročamo družbene spremembe. »In prav o tem bo govora na dogodku Trajnost v marketingu,« je zaključila.
Dogodek bo potekal 17. oktobra 2024, namenjen pa je vsem, ki se zavedate resnosti problematike.
Dodatne informacije in prijavni obrazec najdete na povezavi.