bla
Aktualno

MM priporoča: 27. SMK, 2. dan

Če vas včerajšnja zabava ni preveč zdelala, je na Slovenski marketinški konferenci vredno prisluhniti marsikateremu predavanju.

Prvi programski sklop (med 9.00 in 10.30) se ujema s sloganom konference in se glasi »Močnejši od viharjev«, predavatelji pa se bodo osredotočali na inovacije in prebojne »prijeme« znamčenja. Predavali bodo ključni govorec Mark Adams (VICE), Marko Kufrin (Atlantic Grupa), Ksenija Škrlj (Nubis), Ivor Bogunić (Yootree) in Mojca Ivanc (Triglav Skladi).

Izhodišče drugega sklopa predavanj (med 10.45 in 11.45) je, da trajnost ni več dovolj za konkurenčno prednost. Kako torej doseči več, bodo pojasnili Jure Šumi (Knauf Insulation), Alenka Bizilj Kavrečič (Iskraemeco) ter Gašper Hren in Samo Krančan (Danfoss).

Kako biti močnejši od cenovnih pritiskov, bosta med 12.15 in 13.00 pojasnila Mojca Pesendorfer (Atlantic Grupa) in Mitja Pirc (Kearney), v zadnjem sklopu med 13. in 14. uro pa bo govora o marketingarjih prihodnosti, o čemer bodo spregovorili Tanja Špende (Pivovarna Laško Union), Sanja Križan, David Pivk (Nike Direct EMEA), Urša Pučko (Internavti) in Marjana Lavrič Šulman.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji