MM priporoča: 27. SMK, 2. dan
Če vas včerajšnja zabava ni preveč zdelala, je na Slovenski marketinški konferenci vredno prisluhniti marsikateremu predavanju.
Gašper Meden
Črt Piksi
Prvi programski sklop (med 9.00 in 10.30) se ujema s sloganom konference in se glasi »Močnejši od viharjev«, predavatelji pa se bodo osredotočali na inovacije in prebojne »prijeme« znamčenja. Predavali bodo ključni govorec Mark Adams (VICE), Marko Kufrin (Atlantic Grupa), Ksenija Škrlj (Nubis), Ivor Bogunić (Yootree) in Mojca Ivanc (Triglav Skladi).
Izhodišče drugega sklopa predavanj (med 10.45 in 11.45) je, da trajnost ni več dovolj za konkurenčno prednost. Kako torej doseči več, bodo pojasnili Jure Šumi (Knauf Insulation), Alenka Bizilj Kavrečič (Iskraemeco) ter Gašper Hren in Samo Krančan (Danfoss).
Kako biti močnejši od cenovnih pritiskov, bosta med 12.15 in 13.00 pojasnila Mojca Pesendorfer (Atlantic Grupa) in Mitja Pirc (Kearney), v zadnjem sklopu med 13. in 14. uro pa bo govora o marketingarjih prihodnosti, o čemer bodo spregovorili Tanja Špende (Pivovarna Laško Union), Sanja Križan, David Pivk (Nike Direct EMEA), Urša Pučko (Internavti) in Marjana Lavrič Šulman.