MM priporoča: Na SEMPL-u ne spreglejte
V Grand Hotelu Bernardin v Portorožu danes svoja vrata odpira SEMPL, regijska konferenca o medijskih trendih. Konferenčnemu delu bo sledila podelitev nagrad Sempler najboljšim medijskim strategijam leta.
Eva Peserl
Konferenčni program, ki bo potekal na dveh odrih se začne ob 9:30. Ob 10:20 ne zamudite enega od letošnjih ključnih govorcev, priznanega direktorja in svetovalca v oglaševalski industriji Sashe Savića, ki bo govoril o preobrazbi oglaševalskih agencij v dobi umetne inteligence. Poseben poudarek bo namenil spremembam v načinu načrtovanja medijskih kampanj ter pomenu prilagajanja strategij hitro spreminjajočemu se medijskemu okolju. O tem se bo na SEMPL-ovem odru pogovarjal z Barbaro Modic, direktorico in partnerico pri STARS Adriatic & Balkans.
Ob 11:10 bo Stella Litou, glavna izvršna direktorica Pro Plus in RTL Hrvaška, v pogovoru s Simono Kruhar Gaberšček, glavno in odgovorno urednico Marketing magazina, razkrila inovacije, ki preoblikujejo medijsko pokrajino.
Gizem Ozturk, globalna direktorica programov globalnega učenja pri TBWA\Worldwide, bo ob 12. uri predstavila načine za krepitev globalne povezanosti v podjetjih preko prilagojenih izobraževalnih programov.
Ne zamudite niti predstavitve strateške poti blagovne znamke Novaka Djokovića, ki jo bo orisal Nebojša Mandrapa, član njegove PR-ekipe ter partner in direktor za odnose z javnostmi v srbski agenciji New Media Team.
Ob 20:30 sledi podelitev nagrad Sempler, ob 22. uri pa zabava, na katero vabi Planet TV.
V drugem konferenčnem dnevu pa ne zamudite pogovora z Angelino Komarovo, pridruženo producentko 3. in 4. sezone Netflixove originalne televizijske serije Emily v Parizu, ki bo v pogovoru z igralcem Domnom Valičem spregovorila o svojih izkušnjah z upravljanjem partnerstev z blagovnimi znamkami v sodobnem okolju serije.
Kot zadnja pa bo nastopila Melissa Duhalde, strokovnjakinja za lepotni marketing, ki je sodelovala s podjetji, kot sta L'Oréal in Shiseido. Govorila bo o pomenu raznolikosti in vključevanja v sodobnih oglaševalskih kampanjah.