MOSS: 24ur.com je bil julija najbolj bran slovenski portal
Julijski podatki raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS) kažejo, da 24ur.com ostaja najbolj bran slovenski spletni medij. Portal je v tem mesecu obiskalo 879 tisoč unikatnih uporabnikov.
Miro Majcen
Portal 24ur.com je v primerjavi z junijem zabeležil za 0,1 odstotka višji obisk, bralci pa so se na portalu zadržali v povprečju 11 minut in 39 sekund (junija 10 minut in 54 sekund). Po mesečni obiskanosti sta precej bolj zadaj portala Siol.net z dobrimi 744 tisoč unikatnimi obiskovalci (1,3-odstotno povečanje mesečnega obiska) in slovenskenovice.si s 691 tisoč unikatnimi obiskovalci (0,9-odstotno povečanje). Na četrtem mestu mu sledita zurnal24.si s 658 tisoč unikatnimi obiskovalci in rtvslo.si s skoraj 646 tisoč unikatnimi obiskovalci.
Še zanimivost: največjo povečanje obiska spletnega mesta so zabeležile spletna mesta slo-zeleznice.si (101,5 odstotka), hedonizem.si (73,7 odstotka), nogomania.com (28,2 odstotka) in dolenjskilist.si (18,2 odstotka).
Ugotovitve celotne raziskave najdete na povezavi.