
Na BalCannes prijavljenih dobrih dvesto projektov
Organizatorji tekmovanja BalCannes sporočajo, da se bo v treh tekmovalnih skupinah za naziv najboljših digitalnih projektov v regiji boril 201 projekt, kar je največ doslej. Skoraj petina prijavljenih del je iz Slovenije.
Več kot polovica projektov je prijavljena v prvo skupino (marketinški mozaik), a tudi prijave v drugo skupino (mozaik pozitivnih sprememb) beležijo skoraj 23-odstoten porast. Organizatorji pravi, da to ponovno potrjuje dejstvo, da se v regiji zavedamo, kako pomembno je posredovanje etičnih sporočil in njihovega pomena za izboljšanje družbe.
Po številu prijav na tekmovanje letos vodita Hrvaška (33 %) in Srbija (28,4 %), sledijo pa ji Slovenija (19,1 %), Severna Makedonija (11,8 %) ter Bosna in Hercegovina (7,4 %).
Nagrade BalCannes bodo 15. maja 2025 podelili v okviru festivala Dnevi komunikacij. V medijski žiriji je tudi Simona Kruhar Gaberšček, glavna in odgovorna urednica Marketing magazina.