zzz
Aktualno

Na inOrbitu o najnovejših spoznanjih digitalnega marketinga

Včeraj se je v Portorožu začela konferenca digitalnega marketinga inOrbit v organizaciji spletne agencije Red Orbit. Do jutrišnjega večera se bo na njej zvrstilo več kot 50 predavanj in delavnic, prvič doslej pa bodo podelili tudi nagrade inOrbit Awards.

Strokovnjaki bodo udeležencem predstavili najnovejše taktike, ki pomagajo k povečanju donosa marketinških akcij. Joao Adao, nekdanji izvršni direktor pri podjetju Meta, bo predstavil zavestno vodenje, s pomočjo katerega lahko prebrodite vsak še tako buren vihar. Adao pravi, da je večina digitalnih preobrazb neuspešnih, ker se osredotočajo na površinsko raven procesov in sistemov, namesto da bi se potopili na raven kulture ter misli, kjer se spremembe resnično začenjajo. S slušatelji bo delil pet spoznanj, do katerih je prišel pri delu v Meti. Pravi, da lahko s temi spoznanji ne le ostanete odporni na nenehne spremembe, temveč lahko zaradi njih tudi dejansko uspevate. 

Becky Simms, glavna izvršna direktorica in ustanoviteljica podjetja Reflect Digital, je prepričana, da boste zamudili, če v svojih digitalnih strategijah ne boste v ospredje postavili ljudi in vedenja uporabnikov. V svojem predavanju bo predstavila, kako z razumevanjem uporabniške poti izkoristiti neizkoriščen potencial marketinških strategij. Prav tako bo poslušalcem predstavila jasno metodologijo in logiko vedenjske znanosti, s pomočjo katerih lahko vsak izboljša svojo marketinško strategijo.

Maria Luiza de Lange, vodja optimizacije stopnje konverzije pri podjetju Tele2, bo predstavila, kako digitalnim izkušnjam vdahniti pridih človeškosti in kaj to dejansko pomeni. Pravi, da se moramo pri pristopu k analitiki vedenja potrošnikov vprašati, ali dejansko obdelujemo prave podatke, če in zakaj so ti izkrivljeni ter ali smo v svojih interpretacijah podatkov dejansko nepristranski. 

Intervjuja z Becky Simms in Mario Luizo de Lange si boste lahko prebrali v naslednjih številkah Marketing magazina. Revijo lahko naročite na info@marketingmagazin.si.

 

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji