Nagrado Cannes LionHeart letos prejme Yvon Chouinard
Organizatorji Kanskih levov so sporočili, da bo nagrado LionHeart, namenjeno posameznikom, ki spreminjajo svet na bolje, letos prejel Yvon Chouinard, ustanovitelj in nekdanji lastnik blagovne znamke Patagonia.
Po besedah Philipa Thomasa, izvršnega direktorja Ascential Futures in predsednika LIONS, se je Yvon Chouinard neumorno zavezal varovanju okolja s svojim človekoljubjem in vodenjem blagovne znamke Patagonia. »On uteleša namen nagrade LionHeart in nam je vsem v navdih. Počaščeni smo, da ga bomo junija nagradili s tem priznanjem,« je povedal.
Yvon Chouinard se je s tem pridružil preteklim prejemnikom nagrade Cannes LionHeart, med katerimi so med drugim Bono, Al Gore, Blake Mycoskie, Richard Curtis, Paul Polman, Phumzile Mlambo-Ngcuka in Malala Yousafzai.
Ob novici, da je letošnji nagrajenec, je Chouinard povedal, da njihov trud za odgovorno poslovanje traja že petdeset let in da danes zelo resno zrejo naproti naslednjim petdesetim. »Naša zgodovina pozivanja kupcev, naj drugače razmišljajo o oblačilih, ki jih nosijo in naj kupujejo le tisto, kar potrebujejo oz. oblačila popravljajo, ko je to potrebno, je dolga,« je izpostavil in dodal, da ima kreativna panoga edinstven položaj, da navdihuje ljudi k ukrepom, s katerimi rešujemo podnebno krizo.