Naj oglasi za pivo
Poleg vode je ena najbolj »poletnih« pijač seveda pivo. Objavljamo zbirko oglasov, ki vas bodo (ali pa tudi ne) zvabili na kozarec mrzlega.
Gašper Meden
Globalni trg piva je ogromen in konkurenčen. Zato praktično vsem pivovarjem, od mikropivovarn do velikanov, ne preostane drugega, kot da si prizadevajo biti čim bolj iznajdljivi in kreativni ter se na ta način zadržati v mislih oziroma še bolje v kozarcu potrošnika. Posledično je bila tudi selekcija spodnjih oglasov precej težja od pričakovanj. Marsikatero »klasiko« in zanimiv oglas smo verjetno – prisežemo, da nenamerno – pozabili omeniti. Že na primer Heineken ima toliko odličnih oglasov, da si je težko zapomniti vse. Pravzaprav bi lahko vsako leto oblikovali seznam »top 10« pa bi se še vedno marsikomu godila krivica.
Eden najbolj legendarnih je Guinnessov »Surfer«, ki nasploh velja za eenga najboljših oglasov vseh časov.
Mehiška pivovarna Dos Esquis je s serijo oglasov »Najzanimivejši človek na svetu« (2010) (»The most interesting man in the world«) poskrbel, da je sporočilo oglasov (pre)živelo tudi v obliki memov.
Heinekenov oglas »Walk in Fridge« (2009) vas bo prepričal in nasmejal, pa čeprav ga gledate brez zvoka. To velja tudi za nadaljevanje oglasa.
Škotska pivovarna Brewdog je bolj kot po oglasih znana po potegavščinah, ki pogosto naslavljajo aktualno dogajanje po svetu. Tako so si leta 2012 v času poletnih olimpijskih iger v Londonu »privoščili« dopingirane športnike, leta 2014 pa Vladimirja Putina.
Avstralska pivovarna Carlton je leta 2005 predstavila pivovarsko različico Gospodarja prstanov, ki se je izkazal za enega najbolj prepoznavnih oglasov za pivo nasploh.
Ameriški Budweiser je konstanten z odličnimi oglasi do te mere, da je postal ena glavnih zvezd enega najdražjih oglasnih blokov na svetu – finala lige v ameriškem nogometu (NFL). V nadaljevanju nekaj najvidnejših, vključno z legendarnim »Wassupom«.
Ko predstaviš »močno« pivo, ga tako tudi predstaviš.
Belgijska pivovarna s svojo različico Noetove barke.
Avstralsko pivo Pure Blonde ima po mnenju številnih enega najboljših oglasov za pivo. Sodeč po komentarjih to ne velja za okus.
Mehiška znamka piva z nesrečnim imenom Corona Extra se v svojih oglasih ne jemlje preveč resno.