zz
Aktualno

Najboljša poslovna knjiga tudi Dnevnik direktorja Stevenna Bartletta

Tudi letos so na Slovenskem knjižnem sejmu razglasili najboljši poslovni knjigi leta; tokrat sta to postali tuja knjiga Dnevnik direktorja in slovenska z naslovom Halcom.

Združenje Manager skupaj z Gospodarsko zbornico Slovenije (GZS) vsako leto izbere najboljšo poslovnoknjigo leta, tujo in domačo. Za najboljšo tujo poslovno knjigo 2024 so izbrali delo Stevena Bartletta, podjetnika in avtorja enega najbolj priljubljenih podkastov na svetu z naslovom Dnevnik direktorja (založba Učila), za najboljšo domačo poslovno knjigo 2024 pa delo Halcom Matjaža Čadeža, Petre Škarja in Gorazda Bavdaža (Založba 5ka).

Osrednja vsebina letošnjih dveh najboljših poslovnih knjig bralcu sporoča, da mora za spremembe najprej poskrbeti pri sebi in zase, potem pa šele za druge in celotno gospodarsko skupnost.  »Knjigi vsebujeta spodbudo, da bralec preseže lastne omejitve, po drugi strani pa tudi opomnik, kako pomembno je v ekipi ustvariti klimo, zaradi katere se vsi počutijo vključene,« je ključen argument sedemčlanske komisije, v kateri so bili Janez Škrabec (predsednik), Tanja Skaza, Lovro Peterlin, Petra Juvančič, Vladimir Kukavica, Enej Kirn in Ana Aleksandra Turk.

Naj spomnimo, da so o marketinških prizadevanjih podkasta The Diary of a CEO, o čemer v nagrajeni knjigi med drugim piše Steven Bartlett, lahko prisluhnili tudi udeleženci Dneva_D v organizaciji MM-a. Med ključnimi govorci je bila namreč tudi Grace Andrews, direktorica marketinga pri podkastu, ki se je pozneje vrnila tudi na DIGGIT in se na konferenci posvetila prihodnosti medijev in podkastov.

 

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji