IPPR
Aktualno

»Najpomembnejše merilo je zadovoljen naročnik«

Za agencijo za komuniciranje IPPR je letos jubilejno leto, saj praznujejo svojo deseto obletnico. Ob tej priložnosti smo se pogovarjali z lastnico Ireno Pavčič, ki pravi, da tega, kar ima, ne bi nikoli zamenjala.

Kot pravi Irena Pavčič, jo je ob ustanovitvi vodila »strategija preživetja«. Agencijo je ustanovila v času, ko so bile še povsod močno prisotne posledice velike gospodarske krize, ko so naročniki zmanjševali marketinške proračune in varčevali z vsakim evrom. »Precej negotov čas za odpiranje nove agencije, a želja 'iti na svoje' je v meni tlela več let. Nisem ravno korporativna oseba in imam težave s pozicioniranjem v sisteme, kjer se je potrebno umestiti v klane znotraj delovne ekipe. Če se ne želiš umestiti, si hitro sam. Zato sem vedela, da mi samostojna pot mora uspeti, saj bom sicer spet morala iskati službo in se truditi vklopiti v ekipo, ki mi morda ne bo v vsem odgovarjala, predvsem z vidika tega, da za pozicinioniranje znotraj nje ni toliko pomembno, kako sposoben in dober si, ampak potrebuješ lastnosti drugačne vrste, tega pa se nisem želela več iti,« pripoveduje.

Vedela je, da ima neizmerno voljo do dela, veliko znanja in široko mrežo ter da nima težav z razmejevanjem med službo in delom. »In na tej točki bi opogumila vse, ki si želijo na svoje, pa jih je strah. Prvih nekaj let je bilo res težko, delo brez urnika ves čas. Ampak danes tega, kar imam, ne bi nikoli zamenjala,« pravi.

Iz pravega testa za podjetnico

Vse se je začelo leta 2013, ko je pustila službo v agenciji Publicis. »Ker sem bila že tam odgovorna za prihodke oddelka za odnose z javnostmi in za v njem zaposlene ljudi, sem razmišljala, da se tako zelo pa tudi ne more spremeniti, če grem 'na svoje'. Pri tem me je veliko opogumljal Ivo Boscarol, s katerim že vsa leta sodelujem. Ivo je podjetnik od samega začetka in je vizionar svetovnih razsežnosti. Pomagal mi je z nasveti in me predvsem opogumljal v smislu, da sem iz pravega testa za podjetnico,« se spominja.

Na hitro, v treh minutah, je na Ajpesu registrirala ime IPPR, ki predstavlja njene inicialke: Irena Pavčič piar. V istem času je arhitekt Iztok Lemajič narisal njihov značilni logotip rumeno-magenta barve.

ippr1

Irena Pavčič in Ivo Boscarol na lanskem DnevuPR. (Foto: arhiv Marketing magazina)

Hvaležna ljudem, ki so jo vzeli »pod okrilje«

Med mejniki, skozi katere je agencija šla v naslednjih letih, našteje umirjanje gospodarske krize in dejstvo, da so jo »pod okrilje« vzeli ljudje, ki so verjeli vanjo, v agencijo in v njihovo delo. »Med njimi je zagotovo Alenka Potočnik Anžič, direktorica marketinga korporacije Hisense za celotno Evropo, ki je v času ustanovitve agencije IPPR delala v AV studiu. Je izjemna poslovna ženska, s katero si deliva podobne vrednote. Nesebična, velikodušna in izjemno pozorna oseba, na katero me vsak dan spominja čudovita srebrna ogrlica, ki mi jo je podarila ob moji poroki. Še nekaj je, v čemer je prva – njen izjemen in dodelan slog. Zame je od nekdaj najlepše oblečena slovenska poslovna dama,« pravi Irena Pavčič.

Omeni tudi Janeza Jagra, slovenskega turističnega vizionarja, zaradi katerega še danes izvajajo storitve odnosov z javnostmi za najboljše turistične destinacije, in Petro Črnivec, zdaj Rakar. »Iz Publicisa je prišla k meni in nekaj let skupaj z mano delala dneve in noči. Bili sva popolnoma predani poslu. Težki, a hkrati lepi časi. Postavljala se je nova blagovna znamka, v katero smo vlagali veliko entuziazma v kombinaciji z znanjem, izkušnjami in predanostjo. Z njenim prihodom se je agencija počasi začenjala širiti in pridobivati svojo strukturo. Petro je leta 2018 ljubezen odpeljala v Italijo. V agenciji IPPR je pustila močan pečat, saj marsikdo še danes sprašuje po njej. Predana, empatična in zelo marljiva je bila tako rekoč nezamenljiva. Pa smo se vseeno morali znajti tudi brez nje, kar je bilo za agencijo novo obdobje in nov preizkus,« pove sogovornica.

»To, da smo ljudje, še vedno šteje«

V desetih letih njihovega delovanja se je zgodilo marsikaj. Migrantska in ekološka kriza, epidemija, vojne, izzivi z umetno inteligenco, zdravstvena kriza in še marsikaj. »Pri vsem tem dogajanju je dolžnost nas, komunikatorjev, da pomagamo. Integriteta, transparentnost, jasna komunikacija, kreativnost in sposobnost slišati in znati delati z ljudmi, ne glede na to, v kakšnem odnosu so z nami! Konec leta 2022 se je pojavil ChatGPT – piarovcem, novinarjem in številnim drugim poklicem so napovedovali, da so jim dnevi šteti. Leto in pol pozneje ne poznamo nikogar, ki bi zaradi njega izgubil službo. Ker to, da smo ljudje, še vedno šteje,« poudari.

Hvaležna za odlične naročnike

V pogovoru izpostavi tudi številne naročnike, med katerimi je nekaj takšnih, ki so z agencijo od samih začetkov. Med njimi kot prvo omeni Fakulteto za elektrotehniko, ki je z njimi od prvega dne. »V vseh teh letih smo skupaj izpeljali nešteto projektov, prejeli ugledne oglaševalske nagrade in se med seboj dobro spoznali. Fakulteta za elektrotehniko je zakladnica znanja, inovacij, talentov in krasnih ljudi in za nas je poseben privilegij, da sodelujemo z znanstveniki, ki krojijo inovacije, ki dosegajo ves svet,« pravi Irena Pavčič.

elektra

Agencija IPPR je letos prejela nagrado Elektra+ na dogodku Simfonija elektrotehnike+ v organizaciji Fakultete za elektrotehniko Univerze v Ljubljani. (Foto: Željko Stevanić)

Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo je druga fakulteta, s katero sodelujejo. S skupnimi močmi so premaknili marsikatero oviro, ugled gradbeništva in geodezije pa se je počasi dvignil na raven, ki mu pritiče. V agenciji so aktivni tudi pri turističnih projektih, kot so hoteli Lifeclass in opatijski hoteli Liburnia Hotels and Vilas, omenijo pa tudi Terme Sveti Martin, kamor so dekleta iz agencije še na začetku svoje poti pripeljale svetovno znanega kolesarja Primoža Rogliča, ki je bil nad destinacijo navdušen.

Z mariborskim Europarkom so se v IPPR srečali leta 2015 ob praznovanju njihove 15-letnice, njihov dolgoletni naročnik je letalska družba Air France, že dolga leta pa sodelujejo tudi z ekipo Zavoda Slovenija-Transplant.

»Obvladamo komuniciranje v vseh oblikah«

Na vprašanje, kaj vse nudijo svojim naročnikom, Pavčičeva suvereno pove, da so ona in njene zaposlene pri svojem delu profesionalke, ki obvladajo komuniciranje v vseh oblikah. »To je v današnjih časih zelo odgovorno delo. Naši naročniki vedo, da smo vedno z njimi in da lahko v vsakem trenutku računajo na nas. Smo transparentne, visoko moralne in prijazne, zato nas naši naročniki radi priporočijo naprej. Vsak dan odgovorimo na vsa sporočila, pazimo na pravopisne napake in ne oddajamo polizdelkov,« pove. Doda, da so to še vedno pomembne vrednote, in stremijo k temu, da je vse, kar dajo od sebe, čim bližje popolnemu.

»Ljudje nas zanimajo – ne samo v smislu, da delamo zanje, ampak so nam dejansko zanimivi. Z veseljem poklepetamo z njimi in si pomagamo. Govorimo predvsem o človeških vrednotah, ne glede na to pa spremljamo aktualno dogajanje in vse sodobne trende ter se vsakodnevno izobražujemo na področju družbenih omrežij in veliko uporabljamo ChatGPT. Smo široko specializirane in razumemo širino vsebin naših naročnikov. Smo empatične in zato dobre v storitvah za stranke. To je pogoj, da prideš v našo ekipo,« pove Irena Pavčič. 

ippr2

»Naši naročniki vedo, da smo vedno z njimi in da lahko v vsakem trenutku računajo na nas. Smo transparentne, visoko moralne in prijazne, zato nas naši naročniki radi priporočajo naprej,« pravi Irena Pavčič. (Foto: Nino Denkovski)

Članek lahko v celoti preberete v Marketing magazinu julij-avgust 2024, #517-518. Revijo lahko naročite na info@marketingmagazin.si.

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji