zz
Aktualno

Največ nagrad inOrbit Lidlu Slovenija

V Portorožu so podelili inOrbit Awards, nagrade, namenjene priznavanju odličnosti v dinamičnem svetu digitalnega marketinga. Z nagradami želijo prepoznati izjemne dosežke, slaviti inovacije in opozoriti na izjemne talente, ki jih premore Evropa.

Lidl Slovenija je z agencijo DROM za kampanjo »Male geste za boljši jutri« osvojil nagradi v kategorijah najboljša uporaba organskega dosega na družbenih omrežjih in najboljša uporaba vsebinskega marketinga. Z agencijo Bid Bid pa je Lidl Slovenija za promocijo svojega digitalnega kataloga prejel nagrade za najboljšo celostno kampanjo, najboljšo digitalno kampanjo leta in najboljšo uporabo plačljivih medijev

Zavarovalnica Triglav je s kampanjo iskalnega marketinga »Vozim se« osvojila nagrado za najboljšo uporabo organskega iskanja, s kampanjo »Motoristi za motoriste« pa je slavila v kategoriji najboljše uporabe e-novičnikov.

Nagrado za najboljše delo v turistični panogi si je z Instagram profilom FeelSlovenia prislužila Slovenska turistična organizacija (STO), nagrada za najboljše delo s področja maloprodaje in mode je šla v roke Baby Centra, za najboljše delo na področju neprofitnih/nevladnih in vladnih organizacij pa je žirija izbrala kampanjo »Živali niso darilo« spletne agencije ENKI. 

Kwalitaria je z agencijo Fingerspitz in kampanjo »Vznemirljiv uspeh« slavila v kategoriji najboljša uporaba plačljivega iskanja. Za najboljšo uporabo vplivnostnega marketinga pa sta bila za »Crocksov prevzem modnega tedna« nagrajena podjetje Intersocks in agencija Povem. 

Nagrado za najboljše delo v panogi izdelkov vsakodnevne uporabe (FMCG) je za kampanjo Zrno zvestobe Barcaffè prejela Atlantic Grupa. Zavarovalnica Sava je z agencijo Escapebox za igričarsko kampanjo za pridobivanje stikov prejela nagrado za najboljše delo s področja storitev za stranke

 

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji