bla
Aktualno

»Naši mediji imajo spet dosege in frekvence iz časov pred epidemijo«

Z Markom Kolblom, direktorjem Europlakata, smo se pogovarjali o letošnjem tekmovanju Outstanding in pestrem obdobju za zunanje oglaševanje.

Po skromnem začetku leta je bilo po sproščanju protikoronskih ukrepov v zunanjem oglaševanju po opažanjih Marka Kolbla zelo pestro. Z njim smo se pogovarjali tik po letošnjem tekmovanju Outstanding, ki nagrajuje presežke v zunanjem oglaševanju. »V primerjavi s prvim koronskim letom, torej 2020, smo imeli lani precej več kampanj. Naši mediji imajo spet dosege in frekvence, kot smo jih imeli pred epidemijo. Zato smo znova zelo atraktivna izbira v primerjavi z drugimi offline mediji.«

Z vidika kakovosti kreativ v času epidemije niso zaznali kakšnih bistvenih odstopanj. Zaradi epidemije lani praktično niso imeli inovativnih kampanj, ki bi gradile na interakciji z mimoidočimi. »To je bilo glede na ukrepe seveda pričakovano, saj je običajno interakcija temeljila na zaslonih na dotik. Kaže pa se lep napredek v kategoriji digital, še posebej med video kampanjami na temo obveščanja in ozaveščanja, kamor se uvrščajo dela s področja kulture, športa, glasbe in družbeno koristnih projektov,« pojasnjuje Kolbl.

Tudi pri Europlakatu se strinjajo z oceno strokovne žirije v tekmovanju Outstanding, da so naše kulturne ustanove že precej dobro osvojile nov digitalni medij. »Smo pa še vedno bolj na začetku, če se primerjamo s tujino, kjer digitalno zunanje oglaševanje raste še hitreje kot pri nas. Analitiki napovedujejo, da bo v roku treh let digitalno zunanje oglaševanje predstavljalo že tretjino vseh prihodkov v zunanjem oglaševanju. Tudi pri nas še naprej delamo na razvoju in novostih digitala, zato si v prihodnje obetamo še hitrejšo rast.«

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji