victorias secret
Aktualno

Nedrčki, bleščice in angelska krila pomenijo le eno – Victoria’s Secret je nazaj

Po šestletnem premoru ter temeljiti prenovi blagovne znamke in njihovih vrednot se je včeraj vrnila modna revija Victoria’s Secret. Iz New Yorka so jo predvajali na Amazon Prime Video. 

Modna znamka Victoria’s Secret je včeraj poskrbela za povratek svoje kultne modne revije. Šov, ki se je začel leta 1995, so leta 2019 ukinili, da bi »delali na trženju znamke«. Takrat so se namreč zaradi mizoginije, neinkluzivnosti ter prikazovanja nerealističnih lepotnih idealov znašli pod plazom kritik. Modna revija se je zdaj vrnila, njeni ustvarjalci pa so pred začetkom zatrdili, da sedaj »slavi vse ženske«. Letošnji kultni dogodek je postregel z nekaj presenečenji, vse oči pa so bile uprte v novo, samooklicano »vključenost« blagovne znamke.

Več »plus size« modelov, naravnih pričesk in starejših manekenk

Prisotnost »ženskega pogleda« (»female gaze«) v produkciji je bila očitna, saj je bila tudi glasbena zasedba v celoti sestavljena iz žensk, različne manekenke pa so nosile bolj prefinjeno - in v nekaterih primerih tudi bolj udobno – spodnje perilo, vključno z gamašami in prosojnimi pokrivali. Na modni stezi je bilo videti več rjavih in temnopoltih obrazov kot kadar koli v zgodovini revije, mnoge manekenke so nosile naravne pričeske, sprehajalo pa se je tudi nekaj modelov večjih velikosti in starejših modelov. Po pisti se je sprehodila tudi prva transspolna manekenka Valentina Sampaio.

Je poskus inkluzivnosti in prenove modne znamke uspel?

O svoji prenovljeni viziji so pri Victoria’s Secret leta 2023 povedali: »Osredotočili smo se na želje in potrebe naših strank – poskrbeli smo, da so ponosne, da nakupujejo pri Victoria's Secret. Od spodbujanja izključujočega pogleda na to, kaj je seksi, smo se preusmerili k praznovanju vseh žensk v vseh obdobjih njihovega življenja.« In tudi včerajšnja modna revija naj bi odsevala to sporočilo. 

»Mislim, da je zadnjih nekaj let delovanja te modne znamke zaznamovalo več različnih poskusov ‘metanja stvari ob steno, da bi videli, kaj se bo prijelo’, zato so njihova sporočila nekoliko zmedena,« je za CNN povedala modna in lepotna novinarka Chantal Fernandez, ki je v svoji knjigi »Selling Sexy« s soavtorico Lauren Sherman opisala vzpon in padec velikana na področju spodnjega perila. »Za podjetje, ki je znano po svojem optimističnem in glamuroznem vizualnem jeziku in tonu, so bile njihove podobe nenadoma videti kot vse druge blagovne znamke trgovskih centrov ... in mislim, da je bil del tega tudi pomanjkanje jasne ideje, kako posodobiti to idejo o tem, kaj je zdaj seksi, kar je danes zelo zapleteno vprašanje,« je dodala Fernandezeva.

Intervju

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Kreativnost in inovacije še nikoli niso bile bolj pomembne za pomoč podjetjem in blagovnim znamkam pri rasti in ohranjanju relevantnosti.

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

Naši avtorji