zz
Aktualno

Nike in Kim Kardashian združila moči v blagovni znamki NikeSkims

Nike in Skims, blagovna znamka Kim Kardashian, sta napovedala novo skupno blagovno znamko NikeSkims za ženske. Prva kolekcija bo na voljo že to pomlad.

Blagovna znamka NikeSkims bo sprva dosegljiva le v ZDA, že prihodnje leto pa se bo razširila globalno in okrepila prisotnost pri veleprodajnih partnerjih. Iz podjetja Nike so sporočili, da bo kolekcija zelo vključujoča, saj bo primerna za »vsako dimenzijo atletizma, od vrhunskih športnikov do vsakdanjih uporabnikov.«

Kombinacija športa in mode

NikeSkims združuje prepoznavne lastnosti obeh znamk in obljublja izdelke, ki bodo telesu nudili popolno prileganje in poudarjali njegovo naravno obliko. Kolekcija bo vključevala vse od športnih oblačil do obutve in dodatkov, oblikovanih z mislijo na funkcionalnost in estetiko.

»Nike in Skims delita globoko zavezanost inovacijam, vključenosti in premikanju meja, vse z neomajno vero v moč žensk. To partnerstvo je uresničitev skupne vizije,« je povedala Kim Kardashian, soustanoviteljica in glavna kreativna direktorica blagovne znamke Skims.

Nike krepi povezavo z ženskami

Pri Nikeju že dlje časa načrtujejo poglobljeno povezovanje z ženskami. Podjetje je v preteklosti že izboljšalo ponudbo ženskih športnih copat ter poenostavilo linijo pajkic in športnih modrčkov. Sodelovanje s Skimsom pa jim prinaša dodatno zanimanje žensk, tudi zaradi njihovega modnega izraza.

Amy Montagne, podpredsednica in generalna direktorica Nike Women’s, poudarja, da bo nova blagovna znamka ponudila nekaj edinstvenega na trgu. »Z NikeSkims poglabljamo podporo ženskam, poslušamo glasove športnic in žensk po vsem svetu ter zadovoljujemo njihove potrebe z edinstvenim in prelomnim pogledom, ki temelji na moči in slogu,« je izjavila.

zz

Intervju

hh
11. 04. 2025

Sašo Sever, vodja oddelka za odnose z javnostmi v Zavarovalnici Triglav, je postal…

drama
10. 04. 2025

Jernej Pristov je izkušen komunikator, ki je svojo poklicno zvestobo zaprisegel…

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

Naši avtorji