zz
Aktualno

Nogomet brez optike? Ni šans!

»Ni optike. Ni nogometa.« To je sporočilo novega televizijskega oglasa nemškega Telekoma za UEFA EURO 2024, ki bo od 14. junija do 14. julija v Nemčiji. 

Kot uradni partner Evropske nogometne zveze (UEFA) za telekomunikacijske storitve preko optičnih vlaken bo nemški Telekom med drugim zagotavljal povezovanje desetih gostiteljskih mest, ekipnih in vadbenih štabov ter vseh uradnih navijaških območij. Poleg tega bo vseh deset stadionov povezanih z mednarodnim oddajnim centrom UEFA (IBC) v Leipzigu. Televizijski posnetki tekem se bodo od tu prenašali v svet.

Televizijski spot je poln kontrastov. Navijači, ki skupaj spremljajo turnir na zaslonih na javnih trgih in v lokalih – zahvaljujoč Telekomovi oskrbi prizorišč z optičnimi vlakni. Nasprotno pa so tam tudi zapuščeni trgi in lokali, kar je tudi izpostavljeno v oglasu, ki poudarja sporočilo »Ni optike. Ni nogometa«.

»Želimo pokazati, kako pomembni so danes optični vodi. Na milijone ljudi v Nemčiji ima korist od našega stabilnega omrežja pred prvenstvom, med njim in po njem,« pravi Christian Loefert, vodja tržnega komuniciranja v družbi Telekom Deutschland. »Z oglasom želimo pokazati, kaj vse lahko dosežemo z optičnimi vlakni,« še dodaja. 

30-sekundni oglas je plod sodelovanja med Andreasom Nilssonom, enim od najuspešnejših ustvarjalcev oglaševalskih filmov, kreativnih agencij adam&eve Berlin in DDB Hamburg ter produkcijske družbe Czar Film Berlin.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji