zzz
Aktualno

Nogomet združuje ljudi, izboljšuje odnose s prijatelji in družino ter povečuje prodajo

Rezultati ankete Mastercard SpendingPulse pričajo, da so nogometne tekme v nemških mestih, ki gostijo UEFA Euro 2024, do 283 odstotkov povečale prodajo v gostinskih obratih.

Navijači iz celotne Evrope so zaslužni za opazno povečanje prodaje v gostinskem sektorju. V času tekme med Slovenijo in Anglijo, ki je odločala o napredovanju v izločilne boje, je prodaja v Kölnu narastla za 106,6 odstotkov. Na dan tekem z Danci in Srbi je prodaja poskočila za 35,2 in 26,6 odstotkov.

Gospodarski učinki presegli meje večjih mest

Gospodarski učinki so presegli meje večjih mest, kot so Berlin, Hamburg in München. V Dortmundu so v gostinskih obratih v času tekme med Francijo in Poljsko zabeležili kar 283-odstotno rast v primerjavi z enakim obdobjem lani. Tromestna rast v primerjavi s prejšnjim letom je bila zabeležena tudi v Düsseldorfu, Kölnu in Stuttgartu. 

Vsa prizorišča evropskega prvenstva so poleg stadionov poskrbela tudi za navijaške cone. Raziskava Mastercard Experience Economy kaže, da je skoraj šest od desetih Evropejcev (56 odstotkov), ki so v zadnjih letih v živo spremljali nogometne tekme, najsrečnejših, ko lahko v živo spremljajo svojo nogometno ekipo. Vsak drugi anketiranec (51 odstotkov) verjame, da gledanje nogometa skupaj združuje ljudi ter izboljšuje odnose s prijatelji in družino.

Evropsko prvenstvo prinaša trajne pozitivne gospodarske učinke

Natalia Lechmanova, vodilna ekonomistka za Evropo pri Mastercard Economics Institute, je poudarila: »Dogodki, kot je evropsko prvenstvo, kažejo, kako pomembne so skupne izkušnje za navijače. Različna prizorišča ne le privabljajo množice, temveč tudi spodbujajo lokalno gospodarstvo s povečanjem porabe v gastronomiji, turizmu in zabavi. Mesta, kot so Dortmund, Düsseldorf, Köln in Stuttgart, so ta trend ponazorila z impresivno tromestno rastjo prodaje v restavracijah in pokazala, kako lahko dogodki, kot je evropsko prvenstvo, prinesejo trajne pozitivne gospodarske učinke, ki presegajo športni spektakel.«

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji