bla
Aktualno

Nov turistični portal Črne gore je delo slovenske agencije

Z delovanjem je začela uradna turistična spletna predstavitev Črne gore, ki jo je zasnovala slovenska digitalna agencija Creatim. Cilj portala je privabiti zlasti zahtevnejše goste.

Oktobra 2020 smo poročali, da je Creatim zmagal na natečaju za razvoj turističnega portala Črne gore, portal montenegro.travel pa je v končni podobi zaživel pred kratkim. Glavna naloga portala je navdušiti potencialne goste in jih istočasno povabiti, da obiščejo Črno goro tudi izven glavne poletne sezone. Kot so v Creatimu povedali za MM, so predstavitvene zgodbe zato izrazito vizualne. »Celostna podoba izhaja iz logotipa, ki so ga oblikovalci razčlenili na osnovne likovne elemente in iz njih sestavili unikatno podobo spletnega mesta,« pojasnjujejo.

bla

Uporabnost in preglednost pred interaktivnostjo

V uporabniški izkušnji so v Creatimu po lastnih besedah ostali zvesti svojemu prepričanju, da si obiskovalci bolj kot najnovejših interaktivnih domislic želijo uporabnih in preglednih rešitev. Portal tako stremi k temu, da uporabniku omogoča, da se prepusti inspiraciji, hkrati pa hitro pride do podatkov, ki jih v danem trenutku potrebuje. Kot primere v agenciji navajajo da lahko uporabnik na naslovnici izklopi besedila in uživa v foto in video podobah Črne gore, preko čarovnika »Shape your Montenegro Story« nakaže svoje preference, na kar mu čarovnik prikaže samo zanj relevantne vsebine in po dnevih načrtuje in organizira svoje potovanje in izlete po Črni gori. »Uredniška ekipa na strani nacionalne turistične organizacije Črne gore je poskrbela, da je portal poln koristnih napotkov in informacij,« dodajajo v Creatimu.

Celoten spletni nastop temelji na treh spletnih mestih

Poleg osrednjega portala montenegro.travel, namenjenega turizmu, sta tu še portala za poslovne partnerje in predstavitev ponudbe na področju dogodkov (MICE). Predstavitev je podprta s CMS orodjem Credo DX, ki je plod Creatimovega lastnega razvoja in omogoča vse funkcije, potrebne za upravljanje destinacijske spletne predstavitve. Credo je med drugim tudi za slovenskim turističnim portalom www.slovenia.info.

bla

Že oblikovali portala za predstavitev Slovenije in Azerbajdžana

Creatim ima izkušnje na podobnih projektih v Sloveniji in Azerbajdžanu in za svoje delo prejel številne nagrade. »Pridobili smo specifična znanja s področja destinacijskega marketinga, ki so v svetu vedno bolj iskana. Izzivov na takšnih projektih ne manjka. Potrebno se je poenotiti okrog ciljev in poskrbeti, da imajo vsi vpleteni isto predstavo o končnem rezultatu,« je povedal Andrej Perc, lastnik Creatima.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji