Novi MM: »Ne sramujem se svojega uspeha«
Na naslovnici 471. številke Marketing magazina je Marko Kolbl, direktor in solastnik Europlakata, lastnik radijskih postaj Hitradio Center in Rock Radio ter prejemnik nagrade oglaševalska osebnost leta.
Marko Kolbl je eden od najuspešnejših slovenskih podjetnikov, ki je v treh desetletjih delovanja odtisnil močan pečat slovenski oglaševalski pokrajini – ne samo na področju zunanjega oglaševanja, temveč tudi v radijskem poslu. Njegov prispevek prepoznava tudi stroka. Na začetku leta je MM Europlakatu podelil priznanje za medijsko inovacijo desetletja, in sicer za inovativni sistem izposoje koles Bicikelj, sledila je nagrada Slovenske oglaševalske zbornice za oglaševalsko osebnost. »Izhodišče vsega je vizija, ki ti pomaga pri presoji, kaj je pomembno in kaj ne. Torej, kam se ti splača usmerjati energijo in denar. Ko to veš, potrebuješ ekipo in partnerje. Sliši se kot floskula, ampak ob vsej sodobni tehnologiji je še vedno glavni človeški kapital,« svojo formulo za uspeh pojasnjuje Kolbl.
Preverili smo lanske podatke o tem, kako so poslovali slovenski mediji in agencije, ki se pretežno ukvarjajo z organizacijo dogodkov. Če so rezultati za predkoronsko leto 2019 spodbudni, je leto 2020 – žal – zgodba zase. V novem MM-u pišemo tudi o »novincih« na slovenskem trgu, pretočni platformi Spotify in platformi za množično financiranje Kickstarter, mladi ilustratorki Alji Horvat, novi podobi SNG Drama ter kulinaričnem zanesenjaku in kreativcu Boštjanu Napotniku.