Novoletna darila agencij: SHIFT, ENKI, bold.group, chili films
V drugem delu prispevka o tem, kaj so svojim poslovnim partnerjem in naročnikom podarili za praznike, razkrivamo, kako kreativni so bili v agencijah SHIFT, ENKI, bold.group in v produkcijski hiši chili films.
Tina Guček
Namesto daril druženje
Na SHIFT-u so se letos odločili za nekoliko drugačen način obdarovanja. »Namesto klasičnih daril smo za svoje naročnike organizirali posebno druženje, kjer smo drug drugemu podarili – dobro družbo. Poleg okusne hrane in jedače smo srečanje začinili še s kvizom na temo medsebojnega sodelovanja. Ta je poskrbel za dodatno dozo smeha, dobre volje in neformalnega povezovanja med ekipami! Prav tako pa smo za vsakega naročnika ustvarili personalizirano čestitko, na kateri smo 'wrapnili' naše sodelovanje v 2024,« je za MM povedala Špela Žorž, direktorica agencije SHIFT.s
Manifestacija blaginje in sreče v steklenički
»V ENKI nas vodi želja po ustvarjanju zavestnih blagovnih znamk, ki ne ostanejo le pri zgodbah, temveč spodbujajo globlje povezave in širše poslanstvo. Novoletno darilo, ki smo ga letos zasnovali, odraža to vizijo. Gre za darilo, ki presega materialno vrednost in nosi globlji pomen,« so povedali za MM. Za obdarovanje so izbrali tekoče zlato, simbol blaginje, sreče in moči, ki ga že stoletja povezujejo z obiljem in notranjo izpolnjenostjo.
»Pravijo, da so Anunnaki in z njimi Enki na Zemljo prišli zaradi zlata, ki bi naj jim pomagal rešiti lastni planet, nato pa rodili sumersko civilizacijo. S tem simboličnim darilom želimo svojim partnerjem, prijateljem in sodelavcem omogočiti podporo pri doseganju njihovih osebnih in poslovnih ciljev. Pa naj bo to korak proti novim uspehom, uresničitev sanj ali preprosto večji občutek notranjega miru,« pravijo.
Tekočemu zlatu so dodali šest manifestacijskih lističev, ki bodo obdarovance podprli pri različnih namenih in željah. Poleg so priložili še kratka navodila, kako tekoče zlato uporabiti kot simbol za zavestno manifestacijo sreče in obilja. »Naše darilo ni zgolj materialno, namenjeno je navdihu. Verjamemo, da bogastvo ne leži le v zunanjem svetu, temveč predvsem v moči naših namer in zavestnih dejanj,« sklenejo v agenciji ENKI.
Za sladke praznike
V produkcijski hiši chili films so se letos odločili, da bodo svoje poslovne partnerje presenetili nekoliko drugače. »December je popoln mesec za to, da se posladkamo v dobri družbi, zato smo naše partnerje presenetili s CHILI cheesecakeom,« pravijo.
Leti, leti, leti ... leto
»Marketing je boj za milimetre. Tisti, ki smo drzni in igrivi, vemo, kako svet kadar koli spremeniti v svoje igrišče,« so v svojem novoletnem voščilu zapisali v bold.group. Letos so za novoletno darilo izbrali balinčke, dodali pa vabilo na Boldov litostrojski turnir v prstometu (tradicija tekmovalnega »balinčkanja« se je namreč razvila prav v Litostroju).