zzz
Aktualno

Oblak v solze spravil Ronalda

Ponedeljkova tekma evropskega prvenstva v nogometu med Slovenijo in Portugalsko se je po podaljšku in streljanju 11-metrovk končala s 3:0. Ni se pa končalo posmehovanje Ronaldu. 

Na ponedeljkovi tekmi je Jan Oblak ubranil 11-metrovko Ronaldu, ki je tako neutolažljivo planil v solze, da ga je tolažila celotna ekipa. Njegova reakcija je sprožila plaz odzivov na družbenih omrežjih. 

Tudi za solze največjih

Blagovna znamka Paloma je ob tej priložnosti pripravila hudomušen oglas. Tudi za solze največjih.

paloma

Jok je ok

Kot odziv na jok portugalskega zvezdnika so na Pristopu v sodelovanju z Nacionalnim inštitutom za javno zdravje NIJZ in portalom www.tosemjaz.net izpostavili dejstvo, da je kazanje manj prijetnih čustev v športu eno redkih družbeno sprejemljivih. Zato so nagovorili mlade, naj stisk ne zadržijo v sebi, ter poiščejo pomoč.

zzz

Misstiano Penaldo

BBC se je že kar med tekmo odločil, da bo Cristiana Ronalda preimenoval v Misstiano Penaldo, ko je ta zgrešil še en prosti strel in so mu po licih spolzele solze. To preimenovanje je pri svetovni javnosti zbudilo kar nekaj pozornosti. Pri Daily Mailu menijo, da je BBC s posmehljivim imenom pretiraval in šel predaleč. Nekdanji kapetan angleške nogometne reprezentance John Terry je posmehljivo oznako, ki si jo je privoščil medij, označil za sramotno, gledalci pa so BBC označili za neprofesionalen medij.

zzz

Ko pozabiš na »online check-in«

Seveda se je s hudomušno pripombo posmehovanju pridružila tudi letalska družba Ryanair.

zzz

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji