foto
Aktualno

Od napolitank do NFT-jev: kako bodo v Planici »skakali« sponzorji?

Ne le skakalci in obiskovalci, tudi sponzorji že komaj čakajo začetek športnega praznika v Planici. Športni praznik in seveda več tisočglava množica jim ponujajo številne možnosti za izpostavitev.

O tradicionalnem »vikendu« konec pomladi v Planici ni treba izgubljati besed. Nekateri gredo uživat v skakalnem mojstrstvu, drugi ga izkoristijo za družinski izlet, tretji za zabavo, četrti gredo »firbcat«, peti vsega po malo. V enem dnevu dogodek obišče več kot trideset tisoč ljudi in vsakič seveda upamo, da bo večina teh 30 tisoč ljudi na koncu dneva pela Zdravljico. Kot eden od največjih športnih praznikov pa je seveda Planica zelo zanimiva tudi za sponzorje. Seznam spoznorjev, kjer so že več let številna tradicionalna slovenska podjetja, je z novim članom in aktivacijo leto dobil zanimiv zasuk. V sodelovanju z Iconomijem, slovensko platformo za vlaganje v kriptosredstva, so izvedli prvo NFT borzo najboljših smučarskih skakalcev na svetu in že v prvih treh dneh zbrali več kot 20 tisoč evrov.

Manner bo razvajal in spodbujal k zdravemu načinu življenja

Manner je s svojimi napolitankami in hostesami v značilnih barvah znamke eden od vidnejših sponzorjev Planice. In kot pravijo,  so res navdušeni, da se bodo po dveh dolgih letih lahko ponovno srečali z vsemi navijači in ljubitelji smučarskih skokov. »Letos bomo poskrbeli za pozitivno vzdušje in jih razvajali z roza napolitankami Manner, ki so v preteklem letu prejele pečat Fairtrade. S tem želimo poudariti, da nam je za ljubitelje napolitank mar in da jim želimo ponuditi le najboljše,« so povedali. Manner je tradicionalni podpornik karavane smučarskih skokov in kot glavni sponzor so na smučarskih skokih v Planici prisotni več kot 15 let. »S kreativnimi tematskimi promocijami se na družbeno odgovoren način povezujemo z vrednotami, kot so vpetost v lokalno okolje, kakovost in povezanost. Vse naštete vrednote izkazujejo tudi skozi izdelke lastnih blagovnih znamk, kar dokazujeta pečat Fairtrade in naziv Izbran produkt leta 2022, stremimo pa tudi k temu, da spodbujamo k zdravemu načinu življenja. Napolitanke Manner so lahko dober prigrizek na pohodu, na smučanju, med kolesarjenjem in ob različnih drugih športnih dejavnostih,« so povedali za MM.

Audi bo skrbel za prevoze gostov

»Smo slovensko podjetje, ki deluje pod okriljem globalnega koncerna, zato bomo naše sponzorske aktivacije na letošnji prireditvi zaradi globalne politične krize omejili le na prevoze gostov na prizorišče tekmovanj, ki jih bomo izvajali skupaj z znamko Volkswagen Gospodarska vozila,« pojasnjuje Samo Pagon, vodja tržnega komuniciranja za znamko Audi. Ob tem poudarja dejstvo, da smo Slovenci izbrali polete v Planici za slovenski športni praznik. »Planica je pomemben simbol slovenstva, simbol naravne lepote in ponosa ter predvsem smučarski skakalni center svetovnega slovesa. Poleg tega je Audi kot globalna blagovna znamka že od zimske sezone 2014/15 partner svetovnega pokala FIS v nordijskih disciplinah, hkrati pa se po znamki Audi imenujeta tudi svetovni pokal v alpskem smučanju in svetovni pokal v smučarskem krosu (Audi FIS Ski World Cup in Audi FIS Ski cross Word Cup). Samoumevno je torej, da se na podlagi takšne globalne vpetosti znamke v zimske športe tudi v Sloveniji že osmo leto zapored odločamo za podporo največjemu športnemu dogodku pri nas,« pravi Pagon.

»Tarča« smučarskih skakalcev od leta 1969

S skoki v Planici so v Zavarovalnici Triglav povezani od leta 1968. Le leto po začetku partnerstva, ob izgradnji letalnice bratov Gorišek, je značilni rdeči logotip zavarovalnice postal tudi »tarča« smučarskih skakalcev na dnu skakalnice. »Takrat je bilo oblikovanje logotipa poseben izziv, saj je bil ta pripravljen iz smrekovih vejic. Danes je postavitev tehnično precej manj zahtevna, saj je logotip natisnjen na talni transparent,« so povedali v njihovi službi za odnose z javnostmi.

V Zavarovalnici Triglav pri sponzorstvih sledijo premisi, da več kot 120 let ustvarjajo varnejšo prihodnost, kar rdeča nit naših športnih sponzorstev, pri čemer sponzorski odnos razumejo kot partnerstvo, ki zagotavlja vzajemni napredek za sponzorja, prejemnika in širšo družbo.  »Tekmovanja v smučarskih skokih v Planici podpiramo že več kot pol stoletja, že več kot štiri desetletja pa oglede največjega slovenskega športnega spektakla omogočamo otrokom iz vse Slovenije. Tako z akcijo Otroci Triglava v Planici osnovnošolcem približujemo razumevanje, da šport navdušuje, združuje in ustvarja edinstvene trenutke, s čimer pri najmlajših navijačih spodbujamo razvoj aktivnega in zdravega življenjskega sloga,« so povedali. Akcijo bodo ponovili po dveh letih (prisilnega) premora. Na ta način bodo ogled kvalifikacijske tekme ob zaključku svetovnega pokala v smučarskih skokih omogočili več kot 4.000 osebam ali več kot 3.770 šolarjem s spremljevalci, 11 velikim družinam in okoli 200 osebam s posebnimi potrebami. »Za otroke bo to dan nepozabnih doživetij, ko si lahko ogledajo športno tekmovanje na vrhunski svetovni ravni, dan druženja z vrstniki in dan zabave z nastopom priljubljenih slovenskih glasbenikov. Mlade bo zabavala tudi maskota Zavarovalnice Triglav Kuža Pazi.«

Prav tako bodo na največji slovenski športni praznik že petič pripeljali tudi akcijo »40 dni brez alkohola« in navijače pozvali k zmernosti pri pitju oziroma odrekanju alkoholu ter jim omogočili prostovoljno uporabo alkotestov. »V okviru sodelovanja kot zlati sponzor Planice 2022 zasledujemo tudi nekatere cilje našega projekta Zavarujmo prihodnost, ki sledijo ciljem trajnostnega razvoja Organizacije združenih narodov (OZN). Skozi aktivnosti, ki jih izvajamo v sklopu sponzorstva Planice, med 17 cilji OZN sledimo predvsem trem izbranim ciljem – to so »Partnerstvo za doseganje ciljev«, saj dogajanje v Planici v sodelovanju z organizatorji največjega športnega dogodka v Sloveniji soustvarjamo že več kot pol stoletja, ter »Zdravje in dobro počutje« in »Odprava revščine«, ciljema, ki ju nagovarjamo predvsem z akcijo Otroci Triglava v Planici,« so še povedali v zavarovalnici.

Derbyjev helikopter

Podjetje Rastoder z znamko Derby je letošnjo aktivacijo zasnoval v treh sklopih – klasično znamčenje ob velikanki, na sodniškem stolpu, video panelih in v VIP prostoru. V Planico bodo dostavili skoraj tono sadja – od tega 600 kilogramov banan Derby. »Najbolj atraktiven del sponzorstva je Derby helikopter, ki bo goste vozil iz Kranjske gore do Planice. Povpraševanje po helikopterju, saj gre za ekskluzivno doživetje, je neverjetno, zato smo toliko bolj veseli, da smo del planiškega spektakla,« so povedali.

Ob tem dodajajo, da je podjetje od nekdaj podpornik športa – tako slovenskega kot tudi tujega, saj delujejo mednarodno. »Planica velja za največji slovenski športni praznik, zato je odločitev, da smo tudi sami del njega, logična. V Planici smo sponzor že četrto leto, tako da tradicijo nadaljujemo in izjemno nas veseli, da bodo letos Pod Poncami zopet navijači, s tem bo vidnost znamke še večja. Prednost sponzorstva poletov v Planici je tudi izpostavljenost v enem najbolj gledanih televizijskih prenosov.«

Vsi smo orli

NLB je kot Zlati sponzor slovenskih nordijskih reprezentanc in Uradni sponzor Planice 2022  letos poskrbel za aktivacijo sponzorstva poletov v Planici pod imenom »Vsi smo orli«. S posebno tehnologijo omogoča namreč vsem navijačem v Planici kot tudi tistim, ki tekme spremljajo od doma, objavo »selfija« na velikem zaslonu ob izteku letalnice. V okviru aktivacije želijo v NLB izpostaviti dejstvo, da orli niso le na zaletišču velikanke, temveč tudi v avditoriju pod njo in vse okoli nas. »Vsi namreč s svojo podporo pomagamo slovenskim skakalcem, da letijo še više, še dlje, do novih izjemnih dosežkov,« poudarjajo v NLB. Na povezavi www.vsismoorli.si lahko vsi navijači tekom tekmovalnega vikenda v Planici objavijo »selfie« in tako podprejo skakalce z različnimi motivacijskimi sporočili. Prav tako dobijo vsi sodelujoči fotografijo za spomin in sodelujejo v žrebu za privlačne nagrade. Več na povezavi

V NLB poudarjajo, da so slovenski vrhunski športniki najboljši ambasadorji Slovenije v svetu. In v NLB podpirajo tako slovenske vrhunske športnike kot tudi mlade športne upe na regionalni ravni. Slednjim dajejo prav poseben poudarek – v letu 2020/2021 so v okviru projekta NLB Šport mladim finančno podprli 42 lokalnih športnih klubov, ki načrtno delajo z mladimi in s tem skoraj 10.000 otrokom in mladostnikom iz več kot 35 krajev po Sloveniji dali priložnost za kakovostno preživljanje prostega časa. In med njimi so prav gotovo tudi bodoči vrhunski športniki. »Morda tudi bodoči novi orli,« pravijo v NLB.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji