adage
Aktualno

Od viralne uspešnice do oglasa

Viralni posnetek, v katerem Nathan Apodaca rolka ob ritmih skladbe »Dreams« zasedbe Fleetwood Mac, je TikTok uporabil kot osnovo za novo oglaševalsko akcijo.

Brezsrbno rolkanje 37-letnega Američana Nathana Apodace, ki v posnetku na TikToku uživa v skladbi »Dreams« (1977) britanske zasedbe Fleetwood Mac in brusničnem soku, je postalo uspešnica v več razsežnostih. Da je zabeležil na milijone ogledov in legendarno zasedbo približal mlajši generaciji, morda niti ni največja.  Prvič, ne zgodi se vsak dan, da se vam z identičnim dejanjem pokloni ustanovitelj tebi tako ljube zasedbe. Drugič, (pozitivno) je vplival na prodajo glasbe Fleetwood Mac. Tretjič, vplival je na prodajo brusničnega soka (na družbenih omrežjih ne manjka fotografih praznih polic v trgovinah). Četrtič, spodbudil je gore posnemovalcev. In končno petič, na podlagi tega je TikTok posnel oglas »Good Vibes« s krovnim sloganom »Začne se na TikToku« (»It Starts on TikTok«).

Res pa je, da ob oglasu TikTok opozarja: pri rolkanju se lahko poškodujete.

Izvorni posnetek, ki je »začel vse«. Zgodba za posnetkom je sicer zanimiva. Nathanu Apodaci se je tega dne pokvaril avto, s katerim se je vsakodnevno vozil na delo. Kot vidite, ga to ni spravilo v slabo voljo. Vzel je rolko in ostalo je zgodovina.

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji