
Oglas, ki je sinonim za Planico
Ker se začenja planiški skakalni praznik, smo se odločili pokukati v ozadje oglasa, ki se že 22 let vsako sezono vrača na naše televizijske zaslone.

Eva Peserl
Prepoznavni oglas z naslovom »Triglav generacije«, ki se ga je neuradno oprijelo poimenovanje »Deček«, je delo Zavarovalnice Triglav in oglaševalske agencije Futura DDB. Nastal je leta 2003 v enem od ljubljanskih studiev, v katerem so prav za ta namen dečku postavili otroško sobo. Zamisel zanj je nastala v sodelovanju z Vitalom Verličem, za režijo pa je poskrbel Gregor Vesel.
»Oglas je že ob prvem predvajanju leta 2003 nagovarjal tako otroke kot odrasle, da so se, tudi na podlagi pristnosti zgodbe, preko posnetka zlahka poistovetili z otrokom, ki sanja, da bo nekoč med najboljšimi skakalci sveta,« so za MM povedali pri Zavarovalnici Triglav. Verjamejo, da je ta spomin na otroške sanje in želje zagotovo pri marsikateri odrasli osebi živ še danes, prav tako pa so tudi otroci še vedno enako navdušeni nad svojimi športnimi idoli. »Zato oglas ohranja svežino celo po 22 letih njegovega predvajanja,« so prepričani.
Eden od najbolj kultnih slovenskih oglasov
Pri Zavarovalnici Triglav pravijo, da si skakalne sezone brez tega oglasa ne predstavljajo. Deček, ki nastopa v oglasu, si je moral nadeti nekoliko preveliko pižamo, ki si jo je nato ves čas popravljal. Čeprav to v prvotnem scenariju ni bilo predvideno, je režiser Gregor Vesel predlagal, da se popravljanje pižame posname in vključi v oglas, kar je pozneje celotnemu posnetku dodalo še več pristnosti. »Ker so takšne anekdote neponovljive, oglasa tudi po vseh teh letih nismo posneli na novo, ampak ga ohranjamo v njegovi izvirni obliki,« so še povedali.