
Okrepljena ekipa Smart AD
Ekipi agencije Smart AD sta se pridružili Petra Andolšek, ki bo sodelovala pri kreativnih idejah projektov in njihovem vodenju, in Tea Škorjanc kot strateška projektna vodja.
Petra Andolšek (na fotografiji levo), ki zaključuje magistrski študij poslovnih ved na Ekonomski fakulteti, je svojo strast do marketinga razvijala že v študijskih letih. Čeprav jo je karierna pot sprva vodila v računovodske in finančne vode, jo je vedno spremljalo zanimanje za kreativnost in inovativnost, hkrati pa strateško razmišljanje. »Vesela sem, da sem postala del ekipe Smart AD, kjer bom lahko združila znanje, pridobljeno skozi študij in dosedanje izkušnje, s svojo željo po kreativnem ustvarjanju. Marketing me privlači ravno zato, ker povezuje strateško razmišljanje z inovativnimi idejami. Prepričana sem, da bom tukaj lahko nadgradila tudi svoje veščine vodenja, ki sem jih pridobila na smeri menedžment, in hkrati pokazala svojo kreativno plat, ki jo gojim že od mladih let, ko sem rada risala in oblikovala,« pravi.
Pri Smart AD bo Petra Andolšek aktivno sodelovala pri razvoju kreativnih idej ter koordinaciji različnih projektov, še posebej pa jo veseli priložnost, da se lahko usmeri tudi na področje športnega marketinga, ki ji je osebno izjemno blizu. Verjame, da bodo projekti, povezani s športnimi organizacijami, odlična priložnost za njeno nadaljnjo rast in razvoj v tej smeri.
Pri Smart AD so prepričani, da so prav mladi tisti, ki marketingu prinašajo svežino, drznost in poznavanje najnovejših trendov, kar je ključnega pomena v hitro spreminjajočem se svetu oglaševanja. »Ponosni smo, da lahko v svojo ekipo vključujemo mlade talente, ki razumejo dinamiko sodobnih komunikacijskih kanalov, predvsem družbenih omrežij, ki predstavljajo prihodnost oglaševanja. Verjamemo, da bo Petra s svojim znanjem in kreativnostjo pomembno prispevala k našemu nadaljnjemu razvoju,« pravijo.
Kombinacija kreativnosti in analitike
Kot strateška projektna vodja pa se je ekipi Smart AD pridružila Tea Škorjanc, ki bo v novi vlogi odgovorna za pripravo in izvedbo strateških marketinških projektov, optimizacijo procesov ter zagotavljanje uspešne izvedbe kreativnih kampanj za naročnike.
Pred prihodom v Smart AD je kot projektna vodja delovala v podjetju Tectra, nato je sodelovala pri projektu v podjetju DeltaHub in pridobila izkušnje na področju naprednih plačilnih storitev v Telekomu Slovenije. Aktivna je tudi v študentskih društvih ŠSDMS in Management Group, kjer je pridobila dodatne izkušnje na področju marketinga, organizacije dogodkov in digitalnih platform. Lani je s svojo ekipo zmagala na tekmovanju Business Hive s kampanjo za Atlantic Group, letos pa je sodelovala pri organizaciji tega tekmovanja.
»V marketingu me najbolj navdušuje trend pristnosti in avtentičnosti. Podjetja, ki znajo izstopati s svojo unikatnostjo, so tista, ki danes zares uspevajo,« pravi Tea Škorjanc.
V Smart AD dodajajo, da v podjetje prinaša kreativnost na področju idejnih zasnov, proaktivnost, analitični pristop in sposobnost strateškega razmišljanja. »Njena vizija je nenehna rast in učenje v okolju, ki spodbuja inovacije in kreativnost. Verjame, da lahko s svojo kombinacijo kreativnosti in analitike pomembno prispeva k nadaljnjemu uspehu Smart AD,« so še dodali o novi sodelavki.