Opazili smo: Nadgrajena platforma MeetPoint
Osebne sestanke in dogodke, ki se jih udeležimo v živo, so v zadnjih tednih zamenjali sestanki in dogodki v digitalnem okolju. Temu so se prilagodili tudi ustvarjalci platforme MeetPoint, ki so jo nadgradili z novo storitvijo.
Matjaž Možina, direktor marketinga in prodaje v MeetPointu, pravi, da so se za nadgradnjo odločili v luči nove realnosti, ki pospešeno digitalizira navade uporabnikov. »Platforma MeetPoint tako danes preko integracije z aplikacijo Zoom uporabnikom zagotavlja nemoteno izvedbo dogodkov v digitalnem okolju. Dogodki na daljavo so se v 'koronadobi' izredno hitro izkazali za format dogodka, ki lahko nadomesti številne dogodke v živo, in tako prispevajo k nemoteni izvedbi zastavljenih aktivnosti – digitalno,« pravi.
Celovito orodje v eni sami aplikaciji
Platformo MeetPoint že uspešno uporabljajo številna domača in tuja podjetja, med njimi so A1 Slovenija in Hrvaška, Generali zavarovalnica, Krka, Uradni list Republike Slovenije, Telekom Slovenije in drugi. »Med odmevnejšimi dogodki, ki smo jih izpeljali preko nadgrajene platforme, je bil webinar A1 z več kot 250 udeleženci. S tem smo potrdili, da lahko tudi veliki dogodki zaživijo hitro in brez omejitev z uporabo spleta,« je dodal Možina.
V naslednjih mesecev pričakujejo porast organizacije webinarjev, poslovnih sestankov in izobraževanj. Nadgrajeno platformo MeetPoint bo med prvimi v praksi preizkusila tudi agencija Fabulatorij za izvedbo virtualnih porok. »MeetPoint je tako postal celovito orodje v eni sami aplikaciji za upravljanje različnih formatov dogodkov ne glede na okoliščine in zanesljiv partner za organizacijo dogodkov v novi realnosti,« zaključi Matjaž Možina.