bla
Aktualno

Oskarji 2022: Podelitev, ki si jo bo večina zapomnila po klofuti

94. podelitev filmskih nagrad oskar je najbolj zaznamovala poteza Will Smitha, ki je na odru mahnil igralskega kolega Chrisa Rocka.

Prvi oskar za Apple+

Oskarja za najboljši film je dobila ameriška drama o gluhih CODA, ki je bila nominirana trikrat in dobila prav toliko oskarjev. Gre za prvo tovrstno nagrado platforme Apple+, ki je s tem postala prva pretočna platforma z oskarjem.  Za najboljšo režijo je bila nagrajena Jane Campion (Moč psa), za najboljšo igralko Jessica Chastain (Oči Tammy Faye), za najboljšega igralca pa Will Smith (Kralj Rihard), ki je tudi poskrbel za »potezo« večera in z njo zasenčil celotno prireditev, ki je potekala pod sloganom »Ljubitelji filmov, združite se!«. Zaradi šal na račun njegove žene je namreč udaril voditelja Chrisa Rocka. Kot so zapisali v  The New York Times, si organizatorji najbrž niso želeli, da filmi na takšen način po lanskem letu pridejo v središče kulturne razprave. Ob tem so dodali še, da je bilo glavno vprašanje tekmovalnega dela, kateri film iz platform Netflix, Apple+ in HBO Max se bo uvrstil najvišje.

Nad oglasi ni posebnega navdušenja

Disney oziroma njegova hčerinska televizijska mreža ABC je oglasni prostor razprodala skoraj teden pred dogodkom. Za polminutni zakup naj bi iztržili skoraj dva milijona dolarjev ali 1,82 milijona evrov. Na začudenje številnih izreden dosežek. Še posebej ob dejstvu, da je gledanost oskarjev v prostem padu. Ponovno pa ni šlo brez očitkov, in sicer v kontekstu, da so bili oskarji pravzaprav oglaševalski festival Disneyjevih znamk. Pod okrilje Disneya namreč sodijo ABC (torej mreža, ki je prenašala oskarje), pretočna platforma Hulu ter studia Marvel in Pixar.

Kriptoborza Crypto.com, ki je že oglaševala na Super Bowlu, se je predstavila z oglasom oziroma pravzaprav kampanjo nabiranja sredstev za humanitarno pomoč Ukrajini.

Persil je na prvi pogled postregel s še enim od številnih  »akcijskih« oglasov. Moški v uniformi zasleduje dekle z diamanti na begu. Izkaže se, da ga ne zanimajo diamanti, temveč madež na njeni obleki.

 

Google je oglaševal svojo aplikacijo Look To Speak, kjer lahko uporabniki izbirajo z očmi.

 

Lucid je bil praktično edini avtomobilist, ki je oglaševal na oskarjih.

 

Tudi Kardashianovi so doživeli svojih 30 sekund slave.

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji